תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    סגירת עסקאות ודיגיטל

    ניהלתם חנות, ומכרתם מוצרים פנים מול פנים? תשכחו מכל מה שלמדתם על סגירת עסקאות – העולם התשנה ואיתו שיטות העבודה חדשות שמטרתן סגירת עסקאות מרחוק.

    בעלי עסקים חייבים להכיר במציאות החדשה ולבצע תכנון מקדים שיאפשר להם לפעול על פי “תסריט” ידוע וקבוע מראש. המטרה? יחס המרה גבוה ככל שניתן, כלומר – לסגור כמה שיותר עסקאות מתוך שיחות הטלפון שמגיעות אלינו.

    יש לזכור כי בניגוד לעסקים הפועלים זה שנים ארוכות במסגרת דיגיטלית, בית העסק שלנו ככל הנראה יתבסס על שיווק ממומן בכדי להגיע ללקוחותיו, ויחס המרה גבוה הן במסגרת אתר האינטרנט או המודעה שבית העסק מפרסם והן מהרגע בו הלקוח עובר לשיחה ישירה מול בעל העסק חייבים להיות גבוהים מאוד.

    “ביצוע משא פרסום לא מדויק והיעדר מוכנות ופרוצדורת עבודה לשיפור הסיכויים לקליטת לקוחות מרחוק – עשויים להוביל ליותר נזק מתועלת.”

    בעלי עסקים רבים אינם מבינים כי עבודה מול לקוח מרוחק שונה בתכלית מעבודה מול לקוח שנכנס בדלק החנות. אין לכם המותרות לפעול בצורה לא יעילה, יש למקסם את פוטנציאל סגירת העסקאות כבר מהרגע הראשון ולשפר משם. התקציב שלכם מוגבל תתנהלו בו בחוכמה.

    אז איך עושים את זה? ביטחון, וודאות ויכולת סגירת עסקאות:

           עליכם להכיר היטב את המוצרים\שירותים שאתם מספקים.

           לספק ללקוח תחושה שהוא עתיד להרוויח ערך ממשי – הלקוח צריך להרגיש שהוא הרוויח מהשיחה, ויותר מכך כי יש לו הרבה מה להרוויח מהשירות או המוצר שלכם.

           לספק ללקוח תחושת ביטחון וודאות – מדובר על עסקה מרחוק, עליכם להישמע אמינים ולספק ללקוח תחושת ביטחון שנובעת מתפקוד מקצועי ומדויק מצדכם.

           לדעת כיצד לדרוש כסף – חברים, אנחנו לא מנהלים ארגון צדקה, המטרה היא לדרוש כסף ולסגור עסקאות. חשוב מאוד לדעת לקבל ולא רק לתת.

     

    “המטרה היא ליצור בסיס יציב על גביו אנו בונים תסריטי שיחה ולפעול על פי התסריטים הללו – כאשר אנו מעדכנים את התסריט מפעם לפעם על פי המציאות בשטח.

    זכרו, שיחה מובנית, מסודרת וברורה תאפשר לכם לספק ללקוח תחושת וודאות וביטחון, תאפשר לכם להתנהל בצורה חלקה ולהיתפס כמקצוענים בתחומכם בעיני הלקוח וחשוב מכל – ספק לכם הליך שיחה ברור שישמור הן על זמן שיחה מינימאלי, ופרוצדורה ברורה שבסופה סגירת עסקה.”

     

    אז איך בדיוק כותבים תסריטים מדויקים שכאלו? כמו דברים רבים בחיים ניתן לפעול תוך ניסוי ותהיה, אך הזמן דוחק ואולי זה לא הזמן הנכון ביותר לפעול על פי אינטואיציה.

    חלק בלתי נפרד מעבודתו של יועץ עסקי-אסטרטגי זה לספק תשובות בכל הנוגע לבניית תסריטי מכירה מדויקים ותפורים על פי מידותיו של בית העסק. הנכם מוזמנים לפנות אלינו טלפונית נשמח לספק לכם שיחת ייעוץ ראשונית בחינם בה נעשה לכם הרבה סדר.

     

    פעילות עסקית ברשתות החברתיות:

    הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמת פרסום מצוינת במסגרתה ניתן תוך פעילות מדויקת להגיע לאלפי ומאות אלפי אנשים, לפעמים אף בצורה מאוד מכוונת ומדויקת ובהשקעה כספית מינימאלית עד אפסית. אך מי שחושב שהדבר נגמר בהקמת עמוד עסקי והעלאת תוכן באופן שותף טועה טעות חמורה.

    פעילות מתוכננת נכונה, מדויקת ועקבית בקבוצות והעמודים הנכונים, איתור ויצירת שיתופי פעולה עם הגורמים הנכונים ובכלל פעילות נכונה עשויה להניב תועלת רבה במכפלות ביחס לפעילות אינטואיטיבית ובלתי מתוכננת.

    “לדחוף תוכן צריך לדעת! המטרה היא לא “לשרוף” את בית העסק ולפרסם אותו בקבוצות גדולות אלא לייצר שיתופי פעולה ולהגיע לקהלים שיש להם עניין ממשי במוצר\שירות שלך”

    איך עושים את זה? התשובה משתנה ביחס לאופי בית העסק. אבל נציין כאן מספר רעיונות כלליים:

           העלאת תכנים לעמודים העסקיים באופן קבוע.

           פתיחת וניהול קבוצות.

           יצירת שיתופי פעולה.

           קהילות והעברת לקוחות.

           דחיפה נכונה ומדויקת של תכנים (לא ממומן)

     

    אבל, בלי סיסמאות, איך עושים את זה? הנכם מוזמנים ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים במסגרת שיחת ייעוץ ראשונית אותה אנו מבצעים בחינם.