תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    שיפור חווית משתמש למה זה חשוב בחנות וירטואלית

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    בואו נדבר על נטישת עגלת קניות,  זה כאשר המבקרים עוזבים את האתר שלך מבלי לבצע רכישה.
    זאת אחת הבעיות העיקריות של עסקים בתחום המסחר האלקטרוני, ש מתורגמת לכמות גדולה של הכנסות שאובדות לעסק שלך בכל שנה.
    כמובן שאתה לא יכול לעשות הרבה כדי לשמור על מבקרים שיוצאים מסיבות שאינן בשליטתך.
    למשל, אלה שלא מעוניינים בסחורות שלך, כאלה שלא מוכנים לקנות עדיין, או כאלה שרק שם כדי ללמוד על המותג והמוצר שלך,  אבל מה עם כל השאר – מדוע הם עוזבים?
    התשובה הקצרה: חווית משתמש גרועה.

    חווית משתמש גרועה באתר גורמת למשתמשים לנטוש את האתר שלך
    מבין המבקרים שהיו קונים ממך, כשליש יעזבו בגלל תהליך קופה ארוך או מסובך, אם תסתכלו באתר ממוצע, כנראה תגלו שתהליך התשלום ארוך מדי ושיש בו צעדים מיותרים שאפשר לוותר עליהם בחנות האינטרנטית שלך . 

    אנשים מוכנים לעבור הרבה אם הם רוצים משהו מספיק, אך כאשר המתחרים שלך יכולים להציע מוצר או שירות דומים עם דרך פשוטה יותר לקנות, לא קשה לנחש את מי הקונה הממוצע יבחר.
    בעיות אחרות שיכולות להביא

    לחוויית משתמש רעה:

    1. דרישה להירשם לאתר ולפתוח חשבון.
    2. מחיר לא ברור.
    3. שגיאות באתר או קריסה שלו.
    4. חוסר אמון בעת ​​מסירת פרטי כרטיס אשראי.
    5. אין מספיר דרכי תשלום אפשריים.

    כל אלה מרמזים כי אתרי אינטרנט רבים של מסחר אלקטרוני יכולים לשפר את שיעור ההמרות שלהם בצורה דרמטית בעזרת מספר תיקונים פשוטים בלבד באתר המכירות שלך .

    חווית משתמש טובה יכולה להגדיל הכנסות באמצעות המרה ושימור

    למרות הראיות המצביעות על כך שחווית משתמש טובה להמרה, צוותים רבים עדיין רואים בחוויית משתמש כמשהו שולי או שיש לחשוב עליו רק בעת משבר אחרי הכל, כשאתה מונה את הפרטים ברשימה ליצירת חווית משתמש מלאה, כמו בדיקת משתמשים, פיתוח פרסומות, wireframing, בדיקת שמישות וכו ‘- זה נראה כמו עבודה יקרה עם תוצאות שקשה למדוד.

    איך להשיג חווית משתמש טובה בתקציב נמוך

    אינך צריך לחכות לעיצוב מחדש מלא של האתר לפני שתשפר את החוויה שאתה מציע ללקוחות שלך.
    אתה יכול ליצור חווית משתמש טובה בעזרת אסטרטגיה דיגיטלית של שיפורים קטנים אלה בתקציב נמוך:

    פשט את תהליך הקופה שלך

    צמצם את מספר השדות שהמשתמשים צריכים למלא ואם אפשר, הפוך את החלקים המתאימים מהתהליך לאוטומטיים עבורם לדוגמא, שלב מאמת כתובת רגיל כדי לחסוך זמן למשתמשים שלך ולהבטיח שתקבל מידע נקי ותקף עבור מסד הנתונים של הלקוחות שלך.

    אל תעניש אנשים על כך שבחרו לעשות איתך עסקים – הקל עליהם להמיר כמה שיותר בקלות, בקש רק את כמות המידע המינימלית הדרושה לך כדי להשלים את העסקה, ושחרר את הרגל השיווק הישן של איסוף נתונים נוספים ‘למקרה’, אם הטופס הענק שלך מפחיד משתמשים, ממילא לא תקבל את פרטיהם.

    המרת משתמשים מבלי להכריח אותם להתחייב

    זה לא מתאים לכולם,ברור שהידיים שלך קשורות אם אתה מציע שירות מתמשך כמו מים, חשמל ונטפליקס. אחרת, שאל את עצמך: האם אתה באמת צריך שאנשים ירשמו לאתר שלך? הסרת הדרישה ליצירת חשבון מעניקה לך אפשרות להשיג קונים שזה היה מחסום ההמרה עבורם – זכייה קלה עבורך וזכייה מהירה למשתמשים שרוצים רק לקנות.

    הצג מידע בזמן המתאים

    הראה מעט מדי ואתה מסתכן שקונים יעזבו מכיוון שהם לא יכולים למצוא את המידע שהם רוצים.
    לאחר הקמת חנות וירטואלית תשים לב לפרטים של הצגת עלויות הזמנה, עלויות משלוח, סכומי הנחה ופרטים אחרים יגרמו למשתמשים להרגיש בטוחים לגבי הצעד הבא.

    אבל הראה יותר מדי ואתה מסתכן בבלבול של הקונים, במיוחד אם מה שתגיד להם אינו רלוונטי לזמן רב.
    כל שלב בחוויית קנייה כרוך בתהליכי קבלת החלטות ורמות מחויבות שונות. המידע שתחשוף בכל נקודה יכול לעזור או לעכב את התקדמות הלקוח שלך לקראת המרה.

    שמור על האתר שלך מהיר, מדויק וחף משגיאות

    זה מסביר את עצמו. משתמשים לא רוצים לחכות למידע. די בהשהיה של כמה שניות כדי ליצור חוויה לא נעימה, לאנשים יש סבלנות וזמן פנוי, והם לא רוצים לבזבז את זה על פרטים שגויים או לא רלוונטיים.
    הם גם לא רוצים להתחיל מחדש את כל התהליך רק מכיוון שמשהו השתבש.

    שיפור יחסי המרה

    לסיכום,

    חוויית משתמש היא להציע ללקוחות שלכם את החוויה הדיגיטלית הטובה ביותר האפשרית, עיצוב ידידותי למשתמש עוזר לך לתקשר עם הלקוחות שלך בצורה יעילה ולהגדיל את ההמרות, השקעה בעיצוב ידידותי למשתמש היא באמת מצב רווחי לשני הצדדים- בעל העסק והלקוחות,  אז אלו הדברים העיקריים שיש לשים לב אליהם עבור חווית משתמש דיגיטלית נהדרת היום:

    1. פשט את תהליך התשלום.
    2. וודא שהאתר שלך פועל באופן חלק וללא תקלות.
    3. הצג את המידע שאתה היית רוצה לראות כקונה.
    4. אפשר רכישה ללא הרשמה לאתר.

    חווית משתמש יכולה להיות ההבדל בין רכישה או אובדן של לקוחות נאמנים.
    דבר אחד המשותף לכל הצרכנים הוא הרצון שלהם לרכישה בצורה מהירה, קלה ומושכלת.
    זה נכון בין אם מחכים בתור ליד חנות מכולת או קונים ברשת, אתה בטח יכול להסכים עם זה.
    כל צרכן ממוצע, שיתקשה לרכוש מוצר, להכניס אותו לעגלה או למצוא מידע אודותיו, יינטש את העגלה, במיוחד כשיש אתרים אחרים המציעים להם חווית משתמש הרבה יותר קלה.
    עיצוב חוויית משתמש נהדרת לחנות הוירטואלית שלך מאפשר לך להשיג תנועה לאתר, יגדיל את ההמרות ויבנה אמון במותג שלך.
    אמנם לא לכל המותגים יש את היכולת להציע אפליקציה נוחה עם קנייה בלחיצה אחת, אך ישנם עקרונות עבודה מומלצים בסיסיים למסחר אלקטרוני הנחוצים לחוויית משתמש נהדרת בעת קנייה של משהו ברשת.
    התמקד בתחומים בסיסיים אלה, כדי להבטיח חווית קנייה מקוונת מוצלחת, צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!
    השאר פרטים ונתקשר!
    או לחץ מטה והתקשר אלינו​​