תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    כיצד לתגבר תנועת גולשים בחנות וירטואלית

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    ללא תנועה לאתר שלך, לא תוכל למכור שום דבר, כמו כן  זכור שתנועה איכותית היא המפתח.
    אין טעם למשוך את הלקוחות הלא נכונים כי הם פשוט לא מתכוונים לקנות את מה שיש לך למכור.
    מה הכוונה? עדיף לך להביא 100 אנשים לחנות וירטואלית ברשותך וש- 10 מהם יבצעו רכישה מאשר להביא  1000 אנשים ורק אדם אחד מהם יבצע רכישה.
    למצוא דרכים לעודד צרכנים לרכוש ממך יכולה להיות משימה מאתגרת, אפילו כשיש לך בדיוק מה שהלקוחות זקוקים לו.

    כבר ידוע שמשיכת תנועה לאתר לאחר בניית חנות אינטרנטית היא המשימה המאתגרת ביותר שעומדת מול עסק שהתחיל את מסעו בתחום הסחר האלקטרוני.
    כדי לעזור לך להגדיל את התנועה באתר  שלך, ריכזנו רשימה של מספר טקטיקות מוכחות בעלות השפעה גבוהה כדי להביא תנועה רבה יותר לחנות הוירטואלית שלך:

    הפעל קמפיינים בתשלום במדיות החברתיות

    כדי להגדיל את התעבורה באתר לאחר בניית אתר מכירות אתה צריך להיות מסוגל להציג את העסק שלך מול הלקוחות האידיאליים שלך, בעזרת מודעות במדיה החברתית בתשלום, אתה יכול ליצור קמפיינים ממוקדים מאוד המציגים מודעות בהתאמה אישית ללקוחות שיש להם הסיכוי הגבוה ביותר ללחוץ על המודעות שלך ולרכוש את המוצרים שלך.

    אם אתה חושב על הפעלת מודעות מדיה חברתית בתשלום, הנה כמה פלטפורמות שעליכם לקחת בחשבון:

    1. מודעות בפייסבוק- עם 1.65 מיליארד משתמשים, פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה בעולם והיא מלאה בדרכים ובהזדמנויות עבורך להגיע ללקוחות חדשים ולהעביר אותם לחנות המקוונת שלך. פלטפורמת הפרסום החזקה של פייסבוק מאפשרת לך למקד את הקמפיין שלך למשתמשים על סמך תחומי העניין שלהם, התנהגותם, מיקומם ועוד, באמצעות מודעות דינמיות של פייסבוק, אתה יכול אפילו להציג מודעות שנוצרו אוטומטית ללקוחות שביקרו בעבר באתר שלך, הכוללות את המוצרים שהם כבר הסתכלו עליהם או שהוסיפו לעגלות שלהם. מודעות עוצמתיות אלה יכולות לעזור לך להחזיר משתמשים לאתר שלך, כך שתוכל להפיק את המרב מהתנועה שאתה כבר מקבל.
    2. מודעות אינסטגרם- אינסטגרם היא פלטפורמה פופולרית להפליא, במיוחד בקרב הדור הצעיר. למעשה, כ-70% מ המשתמשים הפעילים החודשיים הם בין הגילאים 15 – 35, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת לעסקים שקהלי היעד שלהם צעירים יותר, בעזרת הכלים שנוספו לאחרונה לבעלי עסקים, אינסטגרם הופכת במהרה לפלטפורמה אידיאלית לפרסום לכן, גם אם כבר בנית צבא של עוקבים באינסטגרם, אתה לא באמת מנצל את מלוא הפוטנציאל של אינסטגרם עבור העסק שלך עד שלא ניסית את פלטפורמת הפרסום שלו.

    השתמש ב-SEO כדי להגדיל את יכולת הגילוי של החנות שלך

    האם הלקוחות שלך באמת יכולים למצוא את החנות שלך באופן מקוון?

    כאשר לקוחות מחפשים את המוצרים שלך באופן מקוון, אתה רוצה שהחנות שלך תהיה אחת התוצאות המובילות לחיפוש זה, במיוחד מכיוון שרוב הכניסות מגיעות לתוצאה האורגנית הראשונה בגוגל.
    המיקום העליון המוערך הזה הוא מרכיב מרכזי ביצירת תנועת אתרים מתמשכת ומוסמכת עבור החנות המקוונת שלך אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, הוא תהליך של כוונון עדין של האתר שלך כדי להגדיל את הסיכוי שלו לדירוג גבוה בתוצאות חיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות.

    SEO הוא מדע לכל דבר ופועל רק כשאתה משקיע זמן ומאמץ ללמוד את הכללים השולטים במנועי חיפוש כמו גוגל, כך תוכל להחיל את הכללים האלה על המבנה והתוכן של האתר שלך.

    הגבר את מעורבות הלקוחות עם תחרויות ומתנות

    למרות שהרבה מהשיטות שציינו ונציין בהמשך עשויות להיראות כמו פתרונות לטווח הארוך להגדלת התנועה שלך, ישנן דרכים להעניק לעסק שלך דחיפה לטווח קצר במספרים.
    עם תחרויות ויראליות, מתנות והגרלות, אתה יכול להביא תנועה רבה יותר לחנות שלך על ידי הצעת פרסים מרגשים תמורת השתתפות לקוחותיך, פרסים ותגמולים הם תמריצים רבי עוצמה לגרום ללקוחות הנוכחיים והחדשים לבקר בפועל בחנות שלך.

    משוך לקוחות עם שיווק תוכן

    שיווק תוכן הוא יותר מסתם קיום בלוג, על ידי יצירת תוכן מעניין, אינפורמטיבי ומרתק, אתה יכול למשוך באופן אורגני לקוחות לחנות המקוונת שלך. החל מסרטונים ופודקאסטים ועד מדריכים וספרים אלקטרוניים, יש אינסוף הזדמנויות לעסק שלך להיכנס אל עולם התוכן ולהגיע לקהלים חדשים.
    תוכן מקורי עוזר למקם את העסק שלך כמוביל מחשבה בתחום ולבנות השקפת עולם סביב המותג שלך. אסטרטגיית התוכן של העסק שלך יכולה לכלול כל מה שלקוחותיך עשויים למצוא רלוונטיים או מעניינים – אל תגביל את עצמך לפוסטים או מדריכים הכוללים או מתמקדים במוצרים שלך במקום זאת, שקול את כל הנושאים הקשורים לעסק שלך ושהלקוחות שלך ימצאו מועילים.

    הגברת תנועת גולשים

    שיווק בדוא”ל

    בניית רשימת דוא”ל היא אחת השיטות היעילות ביותר להנעת תנועה לחנות המקוונת שלך.
    אחת הטעויות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות כבעל חנות מקוונת היא להתמקד כל כך במשיכת לקוחות חדשים שאתה שוכח מכל האחרים.
    אתה יכול להפעיל קמפיינים בדוא”ל כדי להגיע ללקוחות חדשים שמעולם לא רכשו ממך לפני כן, לקוחות קיימים שרכשו ממך בעבר ואפילו לקוחות שנטשו את העגלה שלהם מתישהו במהלך תהליך הרכישה.
    באמצעות תוכנות שתוכל למצוא בקלות באינטרנט, תוכל ליצור קמפיין שיווקי בהתאמה אישית העונה על הצרכים של משתמשים פרטניים לדוגמה, אתה יכול לעודד מבקרים חדשים להירשם לאתר שלך, להתמקד בלקוחות קיימים באמצעות קמפיינים לקידום מכירות מותאמים אישית וכך גם אפילו להתמקד בלקוחות שעזבו לפני השלמת הרכישה שלהם.

    הגע לקהלים חדשים עם שיווק משפיעים

    שיווק משפיעים הוא תהליך של יצירת קשרים עם משפיעים כדי להצליח ולהציג את החנות המקוונת שלך בפני קהלים חדשים.
    בעזרת שיווק משפיעים אתה יכול לרתום את היצירתיות והכישרון של משפיעים רלוונטיים בתחום שלך תוך ניצול האמון שהם כבר יצרו בקרב הקהלים שלהם.

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!