תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    כיצד לעלות מוצר בצורה נכונה בחנות וירטואלית

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    דפי מוצר הם ללא ספק הדפים החשובים ביותר לאחר בניית חנות אינטרנטית.
    מובן מאליו שכדי לקבל אתר מצליח הכל חשוב, דפי בית מעוצבים להפליא חיוניים ליצירת רושם טוב, וטפסי הרשמה טובים ימנעו נטישת עגלות.
    אך לאף דף אין השפעה רבה יותר על מכירות ועל המרות כוללות מאשר דפי מוצר,  זה המקום בו הלקוחות שלך מעריכים את המוצרים שלך, בודקים את ההצעות והמבצעים המיוחדים שלך (כמו משלוח חינם), ובסופו של דבר מחליטים ללחוץ על כפתור “הוסף לעגלה” החשוב מכל.
    בין אם אתה מוכר לראשונה או שאתה רוצה להגדיל את המכירות בחנות הקיימת שלך, יש לנו כמה טיפים מובילים ליצירת דף מוצר אפקטיבי באמת.

    לפני שאתה מתחיל בהעלאת המוצרים-

    לפני שאתה קופץ לעיצוב דפי המוצר שלך  ישנם כמה יסודות שכדאי כבר לדעת העיקריים שבהם הם:

    1. קהל היעד שלך- חשוב לדעת למי אתה מוכר,  זיהוי ולמידה על קהל היעד שלך הוא תמיד הצעד הראשון להקמת עסק מצליח.
      החל בבחירת דגמים המייצגים את הלקוחות שלך, כתיבת תיאורי מוצרים בשפה שהקהל שלך מתחבר אליה, הבנת קהל היעד שלך היא המפתח לעיצוב דפי מוצר טובים יותר.
    2. זהות המותג שלך- מהם ערכי המותג שלך? מה גורם לך להיות שונה מהמתחרים שלך? באיזה סגנון משתמש המותג שלך? הכרת זהות המותג שלך היא המפתח לספק חווית משתמש עקבית ובניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, זהות המותג שלך צריכה להיות נוכחת בדפי המוצר שלך, החל מטון הכתיבה שלך לסגנון ותוכן תמונות המוצר שלך. העיצוב שלך צריך תמיד לשקף את המותג שלך מיד לאחר הקמת חנות וירטואלית .
    3. ערכת הצבעים שלך הצבעים יכולים לומר הרבה על מותג או עסק – למשל, כחול ידוע כמעורר אמון, וזו הסיבה שהוא משמש כל כך הרבה בנקים וחברות היי טק.
      באילו צבעים אתה משתמש ברחבי האתר שלך? חשוב לשמור על עקביות בבחירות העיצוב שלך גם בדפי המוצר שלך, הכרת בהשפעת הצבעים שלך שימושית במיוחד כשמדובר בעיצוב כפתורי הקריאה לפעולה, תוויות, כותרות ועוד.
    4. השתמש בתמונות מוצר איכותיות- תמונות מוצר צריכות תמיד לשבת מעל הקפל, מכיוון שלרוב הן הדבר שרוב הלקוחות רוצים לראות קודם כדי לעזור לקבל החלטת קנייה, למעשה כמעט כל צרכן רואה בתמונות מוצר כהכרחית בעת קבלת החלטות רכישה. 

    מה המשמעות של למעשה מעל לקפל?

    אם משהו נמצא “מעל לקפל”, פירושו שלא תצטרך לגלול בדף האינטרנט בכלל כדי לראות אותו – במקום זאת, הוא גלוי באופן מיידי בחלקו העליון של הדף. אם משהו נמצא “מתחת לקפל”, פירושו שעליך לגלול למטה כדי למצוא אותו.
    הדבר הראשון שאתה נוטה לחשוב עליו כשאתה מתכנן דף מוצר זה תמונות מוצר, ולא בכדי. תמונות מוצר הן אחת התכונות החשובות ביותר של דף מוצר כלשהו – חשוב עליהן כיסודות העיצוב של עמוד המוצר שלכם.
    לקוחות רוצים לדעת בדיוק מה הם קונים – הם לא יכולים להרים את המוצרים שלך ולהסתכל עליהם כאילו היו בחנות אמתית, אבל הם יכולים להסתכל בתמונות המוצר שלך.
    ככל שתמונות המוצר שלך טובות יותר, כך הן עובדות קשה יותר לשכנע לקוחות שזה המוצר עבורם, וכך העבודה שלך תהיה קלה יותר.

    הצג תמחור ברור

    התמחור תמיד צריך להיות מוצג בצורה ברורה מעל הקפל – אל תגרום ללקוחות שלך לצאת לחיפוש ברחבי הדף כדי למצוא כמה המוצרים שלך עולים.
    לא משנה כמה המוצרים שלך מדהימים, אנשים רוצים לדעת מה המחיר לפני שהם מבצעים רכישה. אז הגיוני שעליך להציג תמחור בצורה ברורה ככל האפשר בדף המוצר שלך.
    אם המחיר שלך לא ברור מייד ברגע שאתה נוחת בדף המוצר, אתה צריך לחשוב מחדש על העיצוב שלך לכן בפגישת אפיון בעת פתיחת אתר מכירות עדיף לעבוד עם חברה מקצועית לבניית אתרים .

    צור קריאות לפעולה משכנעות

    קריאה לפעולה (או CTA) היא בדרך כלל כפתור או קישור שמבקש ממשתמשים, ובכן, לנקוט בפעולה. הדוגמאות כוללות כפתורי “הוסף לסל”, טפסים “הירשם כאן” וכו’.
    ה- CTA שלך צריך תמיד לשבת מעל הקפל, מכיוון שהוא חלק חיוני ביצירת המרות, אם אנשים אוהבים את המוצר שלך, אך לא מצליחים למצוא את הכפתור לקנות אותו בפועל, אתה עלול להפסיד מכירות.
    פירוש הדבר שחיוני שה- CTA שלך יהיה גבוה בדף – הוא אמור להיות קל לעין, קל ללחיצה וקל לקריאה. 

    העלאת מוצר לחנות

    כתוב תיאורי מוצר אינפורמטיבי

    תיאורי מוצרים מספקים ללקוחות מידע רב יותר על המוצר מאשר תמונה בלבד יכולה לספק, כדאי שיהיה תיאור מוצר קצר ויעיל מעל הקפל, שקל לסרוק אותו במהירות, ואז גרסה ארוכה ומפורטת יותר בהמשך הדף עבור לקוחות שרוצים מידע נוסף.

    תיאורי מוצרים הם כמו פיגומים הבנויים סביב תמונות המוצר שלך – 

    הם תומכים בתמונות המוצר, עוזרים ללקוח להבין מה המוצר ולמה עליו לקנות אותו.
    בקיצור, תיאורי מוצרים הם הסיכוי שלך לשכנע ולמכור את המוצר באמת, כאילו אתה עומד ליד הלקוח שלך בחנות.

    נצל את הביקורות על המוצרים שלך

    עליך להציג תמיד את דירוג הכוכבים של המוצר מעל לקפל, מכיוון שזו נקודת מכירה חשובה שרוב הקונים רוצים לראות מייד, לאחר מכן חשוב שיהיו ביקורות מלאות של לקוחות בהמשך הדף, למקרה שקונים ירצו לעיין בדברים שאמרו אנשים אחרים על המוצר.
    הביקורות מהוות הוכחה חברתית, שהיא תופעה בה אנשים נוטים יותר לעשות (או לקנות) משהו, מכיוון שהם רואים אחרים עושים את אותו הדבר, זו הסיבה שאנו מצטרפים לתורים למסעדות סואנות למשל, וזו הסיבה שביקורות ודירוג לקוחות כל כך חשובים.
    עליל לכלול ביקורות של לקוחות בהמשך הדף, כך שקונים יוכלו לראות בקלות האם המוצר פופולרי, ומדוע אחרים נהנו להשתמש בו, זה חיוני מכיוון שלקוחות סומכים על ביקורות לקוחות הרבה יותר מעל תיאורי מוצרים שנכתבו על ידי המוכר.

    טיפ חשוב:
    אל תמחק או התעלם מביקורות שליליות – זה לא יזכה אותך בחסדים עם הלקוחות שלך, במקום זאת השב תמיד בנימוס לתלונות ופתור את כל הבעיות במהירות ובמקצועיות, זה יעורר את אמון הלקוחות בעסק שלך.

     

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!