SEO

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

קידום החנות בגוגל –

מערכת SEO המקצועית בישראל המכירות ברשת תופסות נתח משמעותי יותר ויותר בעוגת המכירות העולמית,  אחד הצעדים הכי חשובים בהליך מכירה ברשת הוא קידום החנות בגוגל – מערכת SEO המקצועית בישראל לאחר בניית אתר מכירות

תיאור מטאדאטא והחשיבות שלו לקידום האתר

נושא משמעותי שלעתים קרובות מדי חומק מעיניהם של מפתחי אתרים הוא כתיבת מטדאטא שיתרום לקידום האתר ברשת. המטאדאטא של אתר ושל דף אינטרנט ספציפי נמצא מאחורי הקלעים בקוד ה-HTML שבאמצעותו תוכנת האתר. 

המטרה בכתיבת מטאדטא איכותי היא למשוך את הגולשים לאתר שלכם, כך כאשר אנשים יחפשו בגוגל מילת מפתח שחשובה לכם הם יקבלו את התיאור של הדף בתוצאות מנוע החיפוש של החנות אינטרנטית שלך.

טיפים לתיאור מטאדטא טוב

  • השתדלו להגביל את כמות התווים ל-155, אתם יכולים להגיע גם ל-300 תווים אולם, מחקרים הראו שמדובר באורך אידיאלי לכותרת.
  • הזמינו את המשתמשים לאתר, למשל – יש לנו מוצר חדש, נסו אותו! 
  • הקפידו להכניס את מילות המפתח שלכם לתיאור המטאדאטא. 
  • נסו לכתוב תוכן ייחודי ומעניין.

חשיבות הקטגוריות באתר

עוד נושא שלעתים מוזנח על ידי בעלי אתרים לאחר הקמת חנות וריטואלית הוא חלוקה טובה לקטגוריות של התוכן באתר. לצורך העניין ניקח כדוגמה חנות אופנה ברשת, כאשר בעל האתר מעלה את כל המוצרים שלו לעמוד אחד מבלי לבצע חלוקה לאתרים הוא פוגע בעצמו בשני אופני שונים.

הראשון והברור מאליו –

הלקוח שיגיע לאתר יתקשה לאתר את המוצרים שהוא מחפש, לקוח שיחפש נעליים יצטרך לגלול בין חולצות, מכנסיים ומעילים ולברור מתוכם את הנעליים. מדובר במתכון לאתר מבולגן ולא מושך.

SEO

השני והרלוונטי אלינו –

גוגל לוקחת בחשבון את הקטגוריות שקיימות באתר, כלומר אם לקוח מחפש בגוגל "נעליים", האתר שלכם ככל הנראה ידורג נמוך כי גוגל תדרג אתכם כאתר אופנה ולא כאתר שמוכר נעליים. לעומת זאת, אם תייצרו באתר קטגוריות כך שתחת הקטגוריה נעליים יופיעו כל הנעליים שאתם מוכרים באתר, חולצות תחת קטגוריות חולצות וכך הלאה גוגל תדע שאתם מוכרים גם נעליים ותכניס אתכם לתוצאות החיפוש של הלקוח שמחפש נעליים.

טיפים לחלוקה טובה לקטגוריות

  • נסו להתמקד ולהגדיר לכל היותר 10 קטגוריות ראשיות באתר, באופן זה לגוגל יהיה קל יותר לסווג במדוייק את האתר שלכם ובנוסף תקלו את מלאכת החיפוש של הלקוחות שלכם. 
  • בחרו שמות בעלי משמעות לקטגוריות שלכם, אם אתם מוכרים ציוד גלישה ואתם רוצים ליצור קטגוריה בסגנון – "ציוד גלישה למתחילים", אל תקראו לה "מתחילים" כי באופן הזה גוגל לא תדע כיצד לסווג את הקטגוריה.
  • בתיאור המטאדאטא של דף הקטגוריה כתבו תיאור קצר וממצה של התוכן שמופיע תחת הקטגוריה.
  • הימנעו מליצור קטגוריות זהות או חופפות.
  • תעברו על העמודים שאתם מחזיקים ותוודאו שכל עמוד משויך לקטגוריה הנכונה.
  • אתם יכולים ליצור תתי קטגוריות, כלומר אם נחזור לדוגמת הנעליים, יש הגיון רב בחלוקה של הנעליים לתתי קטגוריות כמו – נעלי עקב, סנדלים, נעלי ספורט וכו'. אולם מומלץ להימנע מירידה לשכבות עמוקות מדי,כאשר מספר השכבות המומלץ הוא לכל היותר 3.

היררכית אתר מותאמת SEO

התאמה של אתר באופן אופטימלי למנועי חיפוש מבוצעת במספר שלבים, מהבסיסי ביותר ועד למורכב ביותר, ניתן לחשוב על ההיררכיה הזאת כמעין פרמידה, אתר טוב מבוסס על כל שלביה, מהבסיס ועד לשפיץ.

ההיררכיה הדרושה לאתר מותאם למנועי חיפוש:

  1. זחילות – השלב הראשון והבסיסי ביותר בהתאמת האתר שלכם למנועי חיפוש הוא הפיכתו לזחיל, כלומר שגוגל ושאר מנועי החיפוש יוכלו להגיע אליו.
  2. אתר מאונדקס – אתר מאונדקס הוא אתר שמנועי החיפוש יכולים להכניס לקטלוג האתרים שניתנים להצגה במנוע החיפוש, פגיעה ביכולת האינדקס של אתר נגרמת למשל כאשר האתר מעתיק תוכן.
  3. נגישות וביצועים – הנגישות והביצועים של אתר מסוים משפיעים באופן משמעותי על הדירוג שלו, חלק מהפרמטרים שקובעים את דירוג הנגישות הם, מהירות עליית האתר, גודל הדפים, תפקוד השרת, כמות העמודים הריקים, עמידות האתר בפני פריצות ומתקפות ספאם ועוד.
  4. דירוגיות – בשלב זה למומחי ה-SEO השפעה משמעותית על ביצועי האתר במנועי החיפוש, הדירוג של האתר נקבע על ידי פרמטרים רבים, בניהם:
    1. לינקים – כאשר יש אתרים רבים שמפנים לאתר שלכם גוגל תעלה את הדירוג שלו במנוע החיפוש, ההגיון מאחורי הפעולה הזאת היא שאתרים אחרים יפנו את הגולשים שלהם לאתרי תוכן טובים ואמינים. בנוסף, לינקים פנימיים באתר עצמו גם כן תורמים לדירוג האתר במנועי החיפוש.
    2. תוכן – ככל שהתוכן שבאתר ממוקד ואיכותי יותר ומותאם בצורה אופטימלית למילות המפתח שמעניינות את בעלי האתר גוגל תדרג אותו גבוהה יותר עבור אותן מילות מפתח.
    3. דירוג לחיצה – ככל שהאתר טוב יותר גדלים הסיכויים שהמשתמש ירצה להיכנס אליו, הסיכוי הזה מורכב מפרמטרים רבים, בינהם בנייה טובה של המטאדאטה, חלוקה נכונה לקטגוריות, פירורי לחם טובים (המונח המקצועי שמתאר את מערכת הניווט הפנימית של האתר) ועוד.

קידום חנות בצורה מקצועית

במנועי החיפוש דורשת מבעלי האתר ידע רב, באופן טבעי חלק ניכר מבעלי החנויות ברשת פונים לאנשי מקצוע בתחום קידום האתרים כדי שיעזרו להם להוביל את האתר למקומות גבוהים יותר במנועי החיפוש. הגעה לעמוד הראשון בגוגל היא משימה קשה לעתים במיוחד בתחומים תחרותיים לכן אנחנו כאן בשבילך , צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !.

עדיין מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!