תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    ניהול מוצרים הזמנות

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    בעידן של היום חווית המשתמש היא החשובה ביותר בכדי לתגבר מכירות לאחר הקמת אתר מכירות , הלקוח רוצה לקבל יחס אישי ומועדף חווית המשתמש משפיעה רבות על המכירה באונליין, בכדי לתגבר אותה יצרנו מערכת לניהול הזמנות גם מצד הלקוח וגם מצד המנהל.

    ניהול הזמנות

    כיצד המערכת בא לידי ביטוי?

    חברת EverAccess  פיתחה תוסף ייחודי לאחר פתיחת חנות אינטרנטית אשר מאפשר ניהול מקיף.

    • ניהול אישי על ידי הלקוח– כאשר הלקוח מקבל את אופציית מערכת הניהול הוא מקבל לגיטימציה של שליטה על המוצרים שרכש ועל אופציית המעקב אחרי המשלוח , בכך הלקוח יכול לנהל את ההזמנות שלו , לקבל היסטוריה של הזמנות המוצרים , לקבל חשבונית , לדעת הכין עומד המשלוח שלו , המערכת שלנו נותנת ללקוח את כל העצמאות לניהול ההזמנות ובכך מעלה את חווית המשתמש ודואגת הלקוח יצא ללא שאלות ודאגות.
    • ממשק ניהול על ידי בעל החנות– באמצעות מערכת הניהול שלנו , בעל החנות ווירטואלית יכול למיין את ההזמנות לחברת המשלוחים , יכול לקבל דוחות מפורטים כלפי ההכנסות , הזיכויים והמשלוחים של המוצרים הנמכרים בחנות , בנוסף באמצעות ניהול של הזמנות בעל החנות יכול לחבר מערכת מלאי אשר מסנכרנת את המוצרים בחנות אופליין לחנות האונליין ובכך יוצרת סדר במחסן המוצרים.

    באמצעות מערכת הניהול

    ישנה אופציה קלה לנהל חנות וירטואלית מצד בעל החנות ורכישה מהנה מצד המשמש , מערכת הניהול תחסוך אלפי שאלות לשירות הלקוחות ותיתן את העצמאות המקסימלית לקונה באתר.

    רוצים מערכת לניהול הזמנות ?

    פנו אילנו שיחת ייעוץ ראשונית בחינם!

    עדיין מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!
    השאר פרטים ונתקשר!
    או לחץ מטה והתקשר אלינו​​