ניהול קמפיינים בפייסבוק
בעידן של היום רשת פייסבוק מונה אלפי גולשים בשעה אשר משתמשים במדיה החברתית, כוחו של הפייסבוק גדול עבור העסק שלך יותר מימה שיכולת לדמיין , לאחר פיתחת חנות וירטואלית לא מספיק לעלות מוצרים ולהתחיל למכור , בשביל למכור בעולם האונליין צריך חשיפה רבה, כלומר תנועה של גולשים פוטנציאלים אשר שירותי העסק שלך מתאים עבורם.
קמפיין פרסום באמצעות פייסבוק
לאחר שהבנו כמה פוטנציאל למכירה יש מאחורי פייסבוק , ניגש לעיקר , מה מה צריך בכדי לעלות קמפיין פרסום בפייסבוק בצורה יעילה?
לאחר שנים של נסיון בתחום אנו מסכמים לך את העבודת הפרסום לפי תהליך מסודר-
השלב הראשון – אפיון והקצבת יעדים
בכדי להתחיל לפרסם בפייסבוק על בעל העסק להבין מספר דברים , אפיון העסק והצרכים שלו , עלייך לשאול את השאלות החשובות בכדי לחסוך זמן וכסף מיותר, לאחר אפיון העסק , נעסוק ביעדים ומטרות , חשוב להתחיל בקטן ולגדול בהתאם לצרכים ,בעולם האונליין הכל יחסי כלומר , כמה שתשקיע יותר כסף כך הפרסום יגיע ליותר קהלי יעד , לכן מראש נקציב תקציב אשר יתאים את הצפיות והיעד מכירה שנרצה להשיג.
השלב השני -מטרות וקטרוג קהלי יעד
נחזור למטרה, המטרה בפרסום במדיה החברתית היא למשוך כמות תנועת גולשים לאחר בניית חנות אינטרנטית , על מנת להבטיח תוצאות טובות , אנו עושים זאת בדרך מבוקרת וחכמה , באמצעות בינה מלאכותית של רשת פייסבוק , בכדי לא לפרסם לכל הגולשים במדיה , אנו צריכים לסנן ולפלח בעזרת ניסוי וטעייה של מספר ימים את הקהלי היעד שלנו, יכול להיות השירותים והמוצרים שנספק לא מתאים עבור כל הגולשים , צריך לזכור שכל כניסה למודעת פרסום עולה לנו כסף , גם עם בסוף לא התבצע רכישה באתר המכירות שלנו ולכן , בכדי לחסוך כמה שיותר כסף נצטרך לפלג ולסנן את הקהל שנרצה לפרסום עבורו, באמצעות פרסום נכון ניתן להגיע לקהלים שפייסבוק יודע שהם מעוניינים במוצר שלך .
שלב השלישי- חיסכון בתקציב והפקת לקחים
לאחר שאנו יודעים למי לפרסם את המודעות שלנו אנו צריכים לדעת מתי לפרסם , שעות פרסום המודעה הם חשובות ביותר בכדי לא לבזבז כסף לחינם , לאחר בחינה והסקת מסקנות ניתן לדעת מה הם השעות ה”חמות” לפרסום , השעות שבהם הכי מתאים לקהל שלכם לקנות , תתפלאו בכל עסק שנתקלנו השעות אינם ברורות , ישנם קהלי יעד שיותר נוח להם לקנות ביום , וכאלה שמעדיפים לבצע את הקניות שלהם לאחר יום העבודה.
השלב הרביעי-מסקנות והגדלת תקציב
לאחר בניית אתר מכירות אנו רוצים להמשיך למכור ובגדול, לאחר חודש אינטנסיבי של של התהליך תוכלו לראות תוצאות יפות , בעולם המסחר הכל מתבצע באופן יחסי ככל שתגדילו את התקציב שלכם כך תוכלו לראות תוצאות בהתאם .
רוצה לניהול קמפיינים מקצועי לחנות הווירטואלית שלך?
צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !