ניהול קמפיינים בפייסבוק

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

בעידן של היום רשת פייסבוק מונה אלפי גולשים בשעה אשר משתמשים במדיה החברתית, כוחו של הפייסבוק גדול עבור העסק שלך יותר מימה שיכולת לדמיין , לאחר פיתחת חנות וירטואלית לא מספיק לעלות מוצרים ולהתחיל למכור , בשביל למכור בעולם האונליין צריך חשיפה רבה, כלומר תנועה של גולשים פוטנציאלים אשר שירותי העסק שלך מתאים עבורם.

קמפיין פרסום באמצעות פייסבוק

לאחר שהבנו כמה פוטנציאל למכירה יש מאחורי פייסבוק , ניגש לעיקר , מה מה צריך בכדי לעלות קמפיין פרסום בפייסבוק בצורה יעילה?

פרסום בפייסבוק

לאחר שנים של נסיון בתחום אנו מסכמים לך את העבודת הפרסום לפי תהליך מסודר-

השלב הראשון – אפיון והקצבת יעדים

בכדי להתחיל לפרסם בפייסבוק על בעל העסק להבין מספר דברים , אפיון העסק והצרכים שלו , עלייך לשאול את השאלות החשובות בכדי לחסוך זמן וכסף מיותר, לאחר אפיון העסק , נעסוק ביעדים ומטרות , חשוב להתחיל בקטן ולגדול בהתאם לצרכים ,בעולם האונליין הכל יחסי כלומר , כמה שתשקיע יותר כסף כך הפרסום יגיע ליותר קהלי יעד , לכן מראש נקציב תקציב אשר יתאים את הצפיות והיעד מכירה שנרצה להשיג.

השלב השני -מטרות וקטרוג קהלי יעד

נחזור למטרה, המטרה בפרסום במדיה החברתית היא למשוך כמות תנועת גולשים לאחר בניית חנות אינטרנטית , על מנת להבטיח תוצאות טובות , אנו עושים זאת בדרך מבוקרת וחכמה , באמצעות בינה מלאכותית של רשת פייסבוק , בכדי לא לפרסם לכל הגולשים במדיה , אנו צריכים לסנן ולפלח בעזרת ניסוי וטעייה של מספר ימים את הקהלי היעד שלנו, יכול להיות השירותים והמוצרים שנספק לא מתאים עבור כל הגולשים , צריך לזכור שכל כניסה למודעת פרסום עולה לנו כסף , גם עם בסוף לא התבצע רכישה באתר המכירות שלנו ולכן , בכדי לחסוך כמה שיותר כסף נצטרך לפלג ולסנן את הקהל שנרצה לפרסום עבורו, באמצעות פרסום נכון ניתן להגיע לקהלים שפייסבוק יודע שהם מעוניינים במוצר שלך .

שלב השלישי- חיסכון בתקציב והפקת לקחים

לאחר שאנו יודעים למי לפרסם את המודעות שלנו אנו צריכים לדעת מתי לפרסם , שעות פרסום המודעה הם חשובות ביותר בכדי לא לבזבז כסף לחינם , לאחר בחינה והסקת מסקנות ניתן לדעת מה הם השעות ה”חמות” לפרסום , השעות שבהם הכי מתאים לקהל שלכם לקנות , תתפלאו בכל עסק שנתקלנו השעות אינם ברורות , ישנם קהלי יעד שיותר נוח להם לקנות ביום , וכאלה שמעדיפים לבצע את הקניות שלהם לאחר יום העבודה.

השלב הרביעי-מסקנות והגדלת תקציב

לאחר בניית אתר מכירות  אנו רוצים להמשיך למכור ובגדול, לאחר חודש אינטנסיבי של של התהליך תוכלו לראות תוצאות יפות , בעולם המסחר הכל מתבצע באופן יחסי ככל שתגדילו את התקציב שלכם כך תוכלו לראות תוצאות בהתאם .

 

רוצה לניהול קמפיינים מקצועי לחנות הווירטואלית שלך?

צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!