ניהול קמפיינים לאינסטגרם

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

כחלק המעולם הרשתות החברתיות ניתן לראות איך רשת האינסטגרם תפסה תאוצה אף יותר מרשת הפייסבוק , בשונה מרשת הפייסבוק אינסטגרם היא מדיה חברתית שמבוססת על תמונות ללא פוסטים או קבוצות למינהם ,ברשת האינסטגרם נמצא כי יש מילוני גולשים בשעה אשר מבטאים את עצמם באמצעות תמונות וסרטונים.

פרסום באינסגרם לאחר בניית חנות 

אינסטגרם כחלק מהמדיה החברתית הוא עוד ערוץ תקשורת לפרסום העסק שלך , מיד לאחר פתיחת חנות אינטרנטית ניתן להתחיל לשווק את החנות וירטואלית שלך באמצעות המדיה החברתית ובכך לתגבר משמעותית את המכירות של העסק .

איך זה עובד?

באמצעות הכוח של הרשת החברתית אשר מונה אלפי גולשים בשעה ניתן לפרסם את העסק הווירטואלי שלך בפניהם, כאשר תגדיל את תנועת הגולשים לאחר הקמת אתר מכירות , תוכל לתגבר את המכירות בחנות בעזרת אותם גולשים פוטנציאלים, אז כיצד מפרסם באינסטגרם?

  • הפרסום מתחל לשתי אופציות , פרסום אורגני ופרסום ממומן .

התחיל בפרסום האורגני- 

פרסום אורגני משמעו , פרסום על ידי ניהול ולא על ידי הוצאות פרסום , התליך לפרסום אורגני מתחלק לכמה נישות –

  1. בניית דף עסקי – לאחר פתיחת חנות וירטואלית עלייך לבנות דף עסקי , שהוא בעצם הפנים של העסק של במדיה החברתית , זהו הדף שאליו יגיעו כל מחפשי העסק שלך , לכן בעת בניית הדף העסקי עלייך להשקיע בעיצוב של הדף בעזרת תיק עבודות , תמונות אווירה , העלאה של מוצרים , ובניית פרופיל עסקי מקצועי ומסודר.
  2. שיתוף ופרסום משתמשים- בדי לצבור תאוצה בעולם המדיה החברתית ניתן לפנות למקצועיים בתחום במילים אחרות להציע שת"פ לבלוגרים או אנשים בעלי מספר עוקבים גובה שיעשו בשבילכם את העובדה , באמצעות שיתוף פעולה תוכלו לקבל פרסום על ידי אנשים חזקים ברשת.
  3. תיוג או בשפה מקצועית אשטג- כחלק מאפשרויות החיפוש שמציעה רשת אינסטגרם היא לחפש לפי תיוג , באמצעות תיוג של מילות מפתח תוכל לקדם את הדף העסקי בחיפוש המדיה החברתית.

פרסום באינסגרם

קידום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן ניתן במדיה החברתית בשתי אפשרויות פופולריות , סטורי , או דף הבית , רוב הגולשים במדיה גוללים בדף הבית של הרשת בכדי להתעדכן או צופים בסטורי של החברים שלהם וזאת דרך  מציינות לפרסם עבורם את העסק שלך באמצעות קמפיין מקצועי ניתן להגיע לכמות משתמשים גדולה ולהכניס את קהל הגולשים לאתר המכירות שלך,

  1. בחירת תקציב- בראש ובראשנה צריך להגדיר מטרות ,לאחר אפיון העסק וצרכיו פרסום ממומן מתחלק באופן יחסי , כלומר ככל שתשקיע יותר כך תקבל יותר תנועת גולשים , לאחר הקצבת כסף ראשוני נוכל להתחיל בתהליך.
  2. סינון משתמשים – לאחר בחירת תקציב , התשלום עבור המודעה הוא כמות הלחיצות עלייה , ולכן לא נרצה להציג את המודעה שלנו בפני כל הגולשים מפני שיוכל להיות שהיא לא רלוונטית כלפי כולם , באמצעות בינה מלאכותית של רשת האינסטגרם אנו נסנן את קהל היעד שמתאים לנו ונפרסם רק לאותם משתמשים רלוונטים.
  3. הסקת מסקנות- לאחר חודש נוכל לקבל נתונים לגבי ניהול הקמפיין שלנו , בעזרת ייעול של בהתליך לפי הסקת המסקנות נוכל להשקיע את הכסף בשעות הנכונות לפרסום וכמובן לקהלי היעד שבנינו בהתאם לפרויקט

 

רוצה לניהול קמפיינים מקצועי לחנות הווירטואלית שלך?

צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!