GOOGLE SHOPPING

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

מזה גוגל שופינג?

כחלק מעוד אמצעי פרסום של גוגל , עם השנים גוגל פיתחה יותר ויותר ערוצי פרסום , כידוע מנוע החיפוש של גוגל הוא הגדול בעולם , גולשים ומחפשים בו אלפי חיפושים בכל שעה נתונה ביום ולכן לגוגל יש אינטרס פרסום גדול במיוחד , גוגל שופינג הוא אמצעי פרסום באמצעות קרוסלת תמונות אשר מייצגת את המוצר בהתאם לרלוונטיות הנושא שכולל מידע של מחיר המוצר ועל אופציית מעבר לחנות וירטואלית בקליק . 

גוגל שופינג המדריך המלא

כיצד ניתן לייצר קמפיין מודעות בגוגל שפוינג ?

באמצעות ניהול נכון דרך Google AdWords תוכל לבצע ניהול של קרוסלת המודעות עבור המוצר הווירטואלי שלך, זאת דרך נהדרת לקדם מוצרים לאחר בניית חנות אינטרנטית   , קודם לכן עלייך להחליט על תקציב הפרסום הייעודי עבור כל יום פרסום , העלות לפרסום  נקבעת לפי PPC, כלומר תשלום עבור לחיצה , גם אם לא קנו בהאתר שלך, לאחר מכך עלייך לבצע אופטימיזציה מתמדת בכדי שגוגל יתעדף את המודעה שלך היא צריכה להיות אטרקטיבית ומעניינית בעל מחיר תיאור ותמונה כמובן .

יתרונות הפרסום 

  1. קידום מוצר- לאחר בניית אתר מכירות  בכדי לקבל תנועת גולשים לאתר שלך תצטרך לבצע פרסום וקידום עבור המוצרים שתרצה לפרסם וזאת על מנת לתגבר את המכירות הווירטואלית , גוגל שופינג זאת דרך נהדרת לעשות זאת מכיוון שהמודעה מופיעה במעלה ראש החיפושים , בנוסף ידוע בעקבות סקר ומחקרים שמודעה בעלת תמונת מוצר מושכת את הגולשים הרבה יותר ממודעה רגילה.
  2. להיות ראשון במעלה החיפושים – מנגד לפרסום אורגני שלא נעשה על ידי קידום ממומן בעל הוצאה כספית מתמדת , תוכל להיות במגרש של הגדולים , גוגל מאפשרת תחרות בין כל בעלי העסקים ללא וותק או גודל העסק , תוכל להופיע במעלה החיפושים באמצעות יצירת מודעה מקצועית .
  3. הרצת קמפיינים במקביל – בכדי להסיק מסקנות ולקבל כמות לידים או מכירות לחנות שלך תוכל להריץ קמפיינים בו זמנית ולדעת איזה מוצר הוא הממיר ביותר באמצעות קמפיין מגביל תוכל לגלות מה המוצר הפופולרי בקרב הגולשים ולהשקיע את כל התקציב הכספי במודעה הרלוונטית.

רוצה לניהול קמפיינים מקצועי לחנות הווירטואלית שלך?

צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!