תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    ניהול קמפיינים

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    מהו ניהול קמפיינים לחנות וירטואלית

     לאחר הקמת אתר מכירות  תרצה להגדיל את המכירות בקרב החנות האינטרנטית שלך , בכדי לעשות זאת בצורה טובה , באמצעות שיווק נכון ואסטרטגיית מכירה נכונה  תוכל לנהל קמפיינים במידיות החברתיות השונות כגון פייסבוק אינסטגרם ואפילו גוגל  וכך תקבל לידיים איכותיים אשר מעוניינים במוצר ובשירותים שהעסק של נותן.

    כידוע ישנם שיטות רבות לפרסום אך המידה החברתית נמצא כי הטובה ביותר לאחר פתיחת חנות ווירטואלית  באמצעות ניהול נכון של קמפיינים נוכל להרחיב את מכירות העסק , משום שרוב הגולשים נמצאים ברשתות אלו במרבית משעות היום שלהם ניתן לייצר חשיפה אדירה עבור כל סוגי העסקים , לאחר שהגולשים חשופים לשירותים שלך ניתן לסנן ולקטרג את מטרת הקמפיין ובכך  לקבל לידיים איכותיים אשר ידועים לאחר בחינה של בינה מלאכותית שהם מתעניינים בתחום שלך.

    ניהול קמפיינים בחנות ווירטואלית

    כיצד זה בעצם פועל?

    בעזרת ניהול נכון ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ובכך יש לך מכונת כסף לקונים חדשים בחנות הווירטואלית שלך, כחלק מתהליך מנצח לניהול נכון אנו עובדים בצורה מסודרת , תחילה –

    1. אפיון והקצבת יעדים – נכון עולם האונליין לא זול במיוחד , הכל עניין של יחס המרה, ככל שתשקיע כסף כך תראה תוצאות בהתאם , השלב הראשון בניהול הקמפיין הוא הקצב סכומים , כסף שמיועד לפרסום במדיה החברתית , המטרה שלנו כחברה היא לאפשר לך כמה שפחות כסף בשביל לקבל כמות יעדים נכבדת לאתר שלך , לאחר החלטת התקציב עוברים לשלב הקטרוג.
    2. קטרוג קהל יעד- אז אנו יודעים כמה כסף אנו רוצים להשקיע על הפרסום , אך בכדי שהשקעה תהיה משתלמת במיוחד צריך לדעת להשקיע נכון, לא לכל גולש יתאם המוצר או השירותים שאתם מצעים ולכן לא כדי לנו לפרסם אותו לכל הגולשים במדיה החברתית , באמצעות סינון וקטרוג נכון אנו מפלחים את הקהל האולטימטיבי עבור השירותים שאתם נותנים , ובוחרים להציג את השירותים שלך בפניהם , בכך אנו חוסכים כסף ראשוני מיותר ומנתבים את התקציב עבור יעדו.
    3. מודעה מנצחת – לאחר שיש לנו קהל ותקציב אנו יוצרים מודעת פרסום שעוברת דרך מעצבי החברה , באמצעות עיצוב ומיתוג נכון נוכל למשוך את הקהל הפוטנציאלי למכירת המוצר שלנו, העיצוב צריך להיות אמין ומבטיח ללא משחקים , עיצוב נקי שאינו מרמז על פרסומת קונה את אמון הגולש ובכך הוא לא מתאכזב , הוא מתעניין ובעזרת רכישת אמונו תוכל למכור לו הרבה יותר .
    4. הסקת מסקנות מידי שבוע- בכדי לייעל את התהליך צריך לעבוד לפי לוח זמנים ולהיות עקביים אחרי הקמפיין, במידה ולא תעדכנו תמיד את הקמפיין שלכם  הוא עלול לעלות לכם ביוקר ולכן לאחר לוח זמנים מסודר והקצבת יעדים אנו יודעים ללמוד מהטעיות שלנו ומיעילים יותר את התהליך .

    רוצה ניהול קמפיינים מקצועי לחנות הווירטואלית שלך?

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!