תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    אפיון צרכי הלקוח

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    בדרך כלל שאנשים יוצאים לדייט הם בוחנים את הבן זוג העתידי שיושב לידם בודקים אם הוא לטעמם מה התכונות ואופי שלו , כאשר אנחנו נפגשים עם לקוח זה בדיוק התהליך שעובר אצלנו בכדי שנוכל לפתח עבורו חנות וירטואלית ברמה הגובה ביותר, בפגישת האפיון אנחנו קודם כל מכירים את הלקוח שלנו , מבינים את צרכי העסק שלו , לומדים את המוצרים שלנו בכדי שהמוצר הסופי יראה כמו שהוא חולם הלקוח צריך להעביר לנו את העסק שלו על כף יד.

    בעת פגישת האפיון נמצאים עם הלקוח –

    1. מנהל הפרויקט – תפקיד מנהל הפרויקט הוא לוודא שהלקוח נשאר תמיד מרוצה , מנהל הפרויקט בקשר צמוד עם הלקוח ועם עובדי החברה , תפקידו לוודא שהכל מנהל כראוי , המנהל נוכח בכל פגישה שעוסקת באתר תפקידו לייצר ממשק ניהול מנצח למול רצונתיו של הלקוח, הוא מוודא שהעיצוב אושר בין הלקוח למעצבי החברה שאכן המפתחים פיתחו את האתר לפי הטכנולוגיות והכלים שמתאים עבור הלקוח וכמובן הוא אחראי על הזמנים , תפקידו לוודא שאכן האתר עולה לאוויר בזמן, הוא מלווה את הלקוח מהקמה ועד לעליה לאוויר .
    2. מעצבי החברה- על מנת שהאתר יראה כמו החלום המתוק של הלקוח , מעצבי החברה חייבים להיות נוכחים בפגישת האפיון , בכדי שמעצבי החברה והלקוח ידברו על אותו גל , הקמת חנות האינטרנטית חייבת להיות מעוצבת ברמה הגובה ביותר , הרי זו הפנים של החברה וזה מה שרוכשים רוצים לראות בכדי לגרום לקונים לקנות יותר , חווית המשתמש מושפעת מעיצוב ולכן לתקשורת בן מעצבי החברה ללקוח יש תפקיד חשוב. 
    3. אנשי הפיתוח- גם אנשי הפיתוח יושבים בפגישת האפיון , כידוע זמנם של אנשי הפיתוח יקר , תפקידם להקים את החנות להיות אחראים על כל המערכת מטכנולוגיה יחודית ועד להטמעת קודים בחנות , המפתחים אחראים שאתר המכירות תפעל כרואי ללא תקיעות ובאגים.

    בניית חנות וירטואלית בקליק

    לייעוץ חינם צור איתנו קשר

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!
    השאר פרטים ונתקשר!
    או לחץ מטה והתקשר אלינו​​