תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    מזה עגלות נטושות ואיך מתגברים על זה

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    האם אתה רוצה להפחית את נטישת עגלת הקניות בחנות האינטרנטית שלך? קשה לחשוב שהצלחת להביא לקוח כל הדרך לעגלת הקניות, רק כדי להפסיד במכירה החדשות הטובות הן, שישנן דרכים מוכחות להפחית את שיעורי נטישת העגלה שלך מבלי לשפץ לחלוטין לאחר פתיחת חנות וירטואלית.

    מהי נטישת עגלה?

    נטישת עגלה היא מונח המשמש במסחר אלקטרוני כדי לתאר מתי קונים מוסיפים מוצרים לעגלה המקוונת שלהם או אפילו מתחילים בתהליך הרכישה בקופה, אך עזבו את האתר לפני השלמת הרכישה.

    יישום חלונות קופצים עם כוונה ליציאה

    אם מעולם לא השתמשת בחלונות קופצים עם כוונת יציאה, זו הזדמנות עצומה עבורך למקסם את ההמרות שלך, ניתן להתקין חלונות קופצים עם כוונת יציאה בכל עמוד, כולל עגלת קניות ודפי קופה, זה עובד על ידי זיהוי מתי משתמש עומד לעזוב את הדף, לאחר מכן נשלחת הודעה קופצת שמעודדת אותם להישאר על ידי הצעת עסקה או הצגת מידע נוסף.

    תמונות לא ברורות

    מסחר אלקטרוני מוכר באמצעות ויזואליות, שלא כמו קמעונאים חנויות פיזיות, שיש להם את היתרון של חווית המישוש, התמונות שלך חייבות להיות איכותיות השתמש בתמונות מוצר ברזולוציה גבוהה, תמונות מרובות מכל זוויות המוצר, ותמונות שמתאימות למחשבים ולניידים, אתה יכול לשקול גם וידאו.

    תיאורי מוצר חסרי ערך

    לצד תמונות נמצאים תיאורי המוצר אלה חייבים להיות ברורים, תמציתיים ובעלי ערך לקונים שלך,  כסה את כל התכונות החשובות של המוצרים, אל תשתמש בתיאורים שגרתיים, במיוחד אם המוצר נמכר ברחבי האינטרנט אצל קמעונאים אחרים עם התיאור הזה, הפוך את שלך לייחודי ושווה קריאה.

    זמני טעינה ארוכים

    ביצועי האתר תורמים עוד לנטישת העגלה, זמן הטעינה הממוצע של אתר קמעונאי לאחר בניית אתר מכירות משפיע ישירות על ההכנסה השנתית שלו, קיצור זמן טעינה אפילו בשנייה אחת יכול להביא לעלייה בהכנסה השנתית של כ-10 אחוזים האתר שלך חייב לבצע ביצועים דומים למתחרים שלך.

    אתר מסחר אלקטרוני לא מאובטח

    מחקרים רבים כבר הוכיחו ללא כל ספק שאחת הסיבות המרכזיות לנטישת עגלות היא אתרים לא מאובטחים , ברגע שהלקוחות שלך רואים שהאתר שלך לא מאובטח לפחות 25% מהם יבטלו את הרכישה, HTTPS היא השיטה הנפוצה לאבטחת אתר, וקונים שרואים את ה” https “מול שם הדומיין שלך יודעים שהם יכולים לחלוק איתך פרטי תשלום.

    אפשרויות משלוח מוגבלות

    גורם נוסף שעלול לגרום לקונים להתרחק הוא היעדר אפשרויות משלוח. זה יכול להיות רלוונטי במיוחד עבור קמעונאים חדשים יותר שמנסים להתחרות עם עסקי מסחר אלקטרוני גדולים, למשל, לאמזון יש משלוחים פופולריים להפליא של פריים, אך הקונים יכולים לבחור גם מסורתיים יותר – כלומר,  איטי יותר – שיטות משלוח במחיר נמוך יותר.
    אפשרויות אלה מצופות כעת על ידי קונים מקוונים הם רוצים משלוח רגיל, משלוח מזורז, משלוח לילה ועוד. קמעונאים צריכים להשתמש במספר ספקים לצורך מילוי הזמנות כדי לייעל את הפעולות.
    בנוסף לזמני המשלוח, “אפשרויות מוגבלות” של משלוחים לרוב יכולות להיות מתורגמות לעלויות. קמעונאים חייבים להיות ברורים וחזיתיים בכל הקשור לעלויות המשלוח, הקונים יעזבו את העגלות שלהם אם יגיעו למדור פרטי המשלוח כאשר הם עדיין לא יודעים כמה תעלה ההזמנה הסופית שלהם.

    עגלות נטושות

    תמיכת לקוחות 

    תכניס את עצמך לנעלי הקונים שלך לרגע. מה משכנע אותך לקנות מוצר ברשת? עבור רבים זה ביקורות ודירוגים של מוצרים, אלה הם רק אלמנט אחד מתכונות התמיכה הרחבה של הלקוחות שצריכות להיות באתר החנות הוירטואלית שלך – תכונות שאם חסרות עלולות לתרום לנטישת העגלה.
    החל מסקירות ודירוגים, אלמנטים אלה תומכים בקונים בדרכיהם לרכישה,  אנשים רוצים לשמוע מצרכנים אחרים על החוויות שלהם עם המוצרים שלך,  מערכת דירוג כוכבים פשוטה מועילה, אך היא גם מסייעת להיות קטע לביקורות לקוחות בכל דף מוצר, ביקורות טובות יכולות לגרום למכירות ולצמצם את הנטישה.
    חלקים אחרים של תמיכת לקוחות יכולים לכלול קטע העוסק בשאלות של לקוחות, בדומה לביקורות על מוצרים, תכונה זו היא המקום בו אתה יכול להוסיף מידע על כל מוצר ולהבהיר כל תפיסות שגויות או חששות של הקונה, השאלה הנכונה שנענתה יכולה לבצע מכירה.

    מחירים שגויים

    לבסוף, התמחור הוא התורם העיקרי לנטישת העגלה, לצד המשלוח המחירים הם חלק מהמידע הבסיסי ביותר שלקוחות מצפים לו באתר מסחר אלקטרוני מחירים לא ברורים, נסתרים או לא מדויקים הם מסלול מהיר לנטישת העגלה.
    בנוסף, קונים מקוונים גולשים לרוב עם מטרה לקנות מוצר מסוים. ידוע כי רוב ניכר מהקונים המקוונים גולשים עם מוצר ספציפי בראש  לכן, הם מחפשים את המחיר הטוב ביותר, ועליך להבטיח שהמחירים שלך תחרותיים או שתסתכן באובדן.
    לאמיתו של דבר, הטכנולוגיה הקלה מתמיד על להשוות מחירים. צרכנים גולשים בחנות ובודקים מחירים במכשירים הניידים שלהם, אולי אפילו משלימים את העסקה באופן מקוון, הם יידעו אם המחיר שלך לא מספיק טוב.

    מה אתה יכול לעשות?

    אל תפחד משינוי קמעונאים גדולים משנים מחירים כל הזמן, אך עדיין זה יכול להיות מורט עצבים להתאים את האסטרטגיות שלך , עם זאת אל תפחד משינוי טקטיקה כמו תמחור דינמי מאפשרת לך לשנות מחירים אם הביקוש יעלה, לחלופין אתה יכול להעלות מחירים ככל שמתקרבים לחגים או להוריד אותם אחר כך כדי להיפטר מהמלאי. 

    היפטר מעלויות נסתרות

    לבסוף, תהיה כנה עם הקונים לגבי המחירים שלך, הדבר האחרון שהם רוצים זה להיתקל בתשלום נוסף בהפתעה או בעלות בלתי צפויה ממש לפני השלמת הרכישות, זוהי דרך נהדרת לגרום להם לעזוב ולעולם לא לחזור, המחירים שלך צריכים להיות הדבר הקל ביותר למצוא באתר שלך, הצג אותם באופן בולט וברור לעולם אל תוליך שולל לקוח, גם אם לא במכוון (למשל מעיצוב אתרים לקוי).

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!