תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    הדרכים המהירות להגברת מכירות בחנות וירטואלית

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    בעל עסק שיש חנות וירטואלית רוצה להגדיל את המכירות ככל האפשר, השאלה היא איך אתה עושה את זה?

    אמנם אתה יכול לבצע שינויים דרסטיים באסטרטגיית השיווק שלך או בחנות המקוונת שלך, אך לפעמים כל מה שנדרש זה לשנות ולבדוק כמה אלמנטים קטנים מיד לאחר פתיחת אתר מכירות.
    תהליך זה נקרא מיטוב המרות, מטרת מיטוב ההמרות היא להגדיל את אחוז המבקרים באתר שהופכים ללקוחות משלמים, לעסקים מקוונים חדשים, אופטימיזציה של המרות היא קריטית מכיוון שהיא תעזור לך למקסם כל ביקור באתר שלך, ככל שיותר ביקורים הופכים להיות לידים או לקוחות, כך תזרים המזומנים שלכם יהיה טוב יותר, כדי לא לפספס מכירות עליך  לבצע אופטימיזציה מיד לאחר בניית חנות אינטרנטית

    השתמש קריאה לפעולה מותאמת אישית

    מכיוון שמדידת שיעורי ההמרות חיונית להגדלת המכירות, חשוב לבצע אופטימיזציה היכן שההמרה מתרחשת: הקריאות שלך לפעולה.
    קריאה לפעולה (CTA) היא רכיב בדף המורה לקורא לעשות צעד ספציפי לדוגמא, בדפי מוצר זה יכול להיות כפתור שכותרתו “קנה עכשיו” או “הוסף לסל” אבל CTAs יכולים גם לקרוא למבקרים לעשות דברים אחרים, כמו להירשם לרשימת תפוצה, לעקוב אחר דף מדיה חברתית או לשתף תוכן.
    קריאה לפעולה “מותאמת אישית” ספציפיתיות, אמנם זה לא בהכרח פונה לכל מבקר בנפרד, אך היא לוקחת בחשבון היכן הם נמצאים במשפך המכירות שלך הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא על ידי פילוח מבקרים בכל הזדמנות אפשרי לדוגמה, אם יש לך קמפיין שיווקי באמצעות דואר אלקטרוני, אתה יכול לקיים קמפיין נפרד המפנה לקוחות משלמים לדף נחיתה ספציפי עבורם, בעוד לידים לא מומרים מקבלים קישור לדף אחר,הרעיון הוא רק לזכור את מסע הלקוחות בעת עיצוב ה- CTAs שלך.

    השתמש בחלונות קופצים

    קל לשמוע את המילה “קופץ” ולחשוב על הסחת דעת מעצבנת שקופצת לך בזמן שאתה גולש באתר אינטרנט עם זאת, כשמשתמשים בהם באופן חסכני ובאסטרטגיות, חלונות קופצים יכולים לעזור להפחית את שיעורי הנטישה של עגלת הקניות ולהגדיל את ההמרות שלך.
    ודא שהחלונות הקופצים שלך יתפקדו היטב על ידי הצעות רלוונטיות ושימושיות ,אם ההצעה שלך היא קידום מכירות או הצעה למתנה שהמבקרים שלך ישמחו להשתמש בהם, אז החלון המוקפץ ייחשב כמתנה ולא כהסחת דעת.

    הצג המלצות של לקוחות ואותות אמון

    בסביבת המדיה החברתית של ימינו, משוב הלקוחות מעולם לא היה חשוב יותר, למרבה המזל זה אומר שהלקוחות המרוצים שלך יכולים לספק לך את אחד מהנשקים החשובים ביותר בארסנל שלך , המלצות.

    הגברת מכירות באינטרנט

    חוויות של לקוחות מרוצים הן בעלות השפעה רבה ומשמעותית אפילו יותר מהתוכן השיווקי הכי טוב שנכתב, לכן הקפד לכלול המלצות וביקורות זוהרות של הלקוחות שלך על המותג שלך, שעוסקים בכמה שאתה נפלא, אלה עשויים להופיע בדפי המוצר, בדפי הנחיתה, בדף התמחור, ואפילו בדף הבית שלך.
    באופן דומה, הכללת אותות אמון יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את המכירות המקוונות, מכיוון שהיא יוצרת תפיסה חיובית יותר של המותג שלך במוחו של הלקוח הפוטנציאלי ויכולה לעזור לו להתגבר על היסוסים מראש, אם לעסק שלך יש הסמכות מקצועיות, הצב את אותות האמון הללו בחזית ובמרכז האתר שלך.
    אם יש לך רשימה מרשימה של לקוחות מרוצים, וודא שהלקוחות שלך יודעים על כך.

    צור תחושת דחיפות

    חשוב להיות כנים ושקופים לגבי מי שאתה ומה שאתה עושה, אך אין שום חוק נגד יצירת תחושת דחיפות כדי לשכנע צרכנים לקנות ממך ברגע זה.

    הגדל את המכירות באופן מקוון על ידי יצירת תחושת דחיפות

    צרכנים רבים מגיבים בחיוב לתמריצים שיוצרים תחושת דחיפות, החל מהצעות מיוחדות מוגבלות בזמן ועד למוצרים במהדורה מוגבלת, למרות שהדרכים שתוכלו להשיג זאת מגוונות כמו המוצרים שתוכלו לקנות באינטרנט, אסטרטגיות מסוימות עשויות להיות יעילות יותר מאחרות לדוגמה, אם אינך מבצע (או לא יכול) לייצר מוצר במהדורה מוגבלת כדי לפתות לקוחות פוטנציאליים, אולי אתה יכול להציע תמריץ כספי ללקוחות שמתחייבים לרכוש מייד, למשל משלוח חינם או הנחה.

    השתמש באופציה למיקוד פרסום לקהלים דומים בפייסבוק

    אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המכירות המקוונות היא להשתמש בנתונים שיש לך על הלקוחות הקיימים שלך כדי למצוא אנשים בדיוק כמוהם, פייסבוק מאפשרת לך לעשות זאת באמצעות מיקוד לקהלים דומים.

    קהלים דומים בפייסבוק הם למעשה משתמשים בפייסבוק החולקים מאפיינים והתנהגויות זהים ללקוחות במסד הנתונים שלך, אתה מעלה את הנתונים מהאתר שלך לפייסבוק, ואז מצליב את הנתונים שלו (ומידע של מתווכי נתונים של צד שלישי) כדי ליצור התאמות על בסיס הקריטריונים שאתה מציין. 

    זוהי דרך מצוינת לגרום לנתונים על הלקוחות הקיימים שלך לעבוד עבורך, מכיוון שהם למעשה מאפשרים לך להרחיב מאוד את טווח ההגעה שלך במינימום מאמץ ולהשתמש במודעות ממוקדות מאוד כדי לפתות משתמשי פייסבוק הדומים מאוד ללקוחות הקיימים שלך.

    השקע בתמונות איכותיות של המוצר

    יש עדויות משכנעות לכך שאוכל שהוצג היטב אכן טעים יותר, בהתחשב בעובדה שהמראה חשוב לאופן בו אנו תופסים דברים (כולל אנשים אחרים), סביר כי להשקעה בצילום מוצרים איכותי תהיה השפעה דומה על המבקרים באתר שלך.

    ללא קשר למה שאתה מוכר, כלול תמונות באיכות גבוהה של המוצרים שלך – אל תכלול תמונות ממוזערות או תמונות מוארות לא טוב שצולמו בחדר שלך כמו כן, הקפד לכלול מגוון רחב של תמונות,  זה אולי נראה מוגזם לכלול צילומים של המוצרים שלך מכל זווית אפשרית, אך נסה זאת, אנשים אוהבים לדעת כל מה שאפשר על המוצר לפני שהם קונים אותו, במיוחד באינטרנט.

    רוצה לדעת על כללים מנחים לבחירת שם דומיין לחנות ווירטואלית? לצפייה במאמר לחץ כאן.

    לסיכום הגברת מכירות 

    כפי שעולה מהטיפים לעיל, אינך צריך לבצע בדיקת אתר שלמה לאחר בניית אתרים כדי למקסם את המכירות שלך, לפעמים די בהפעלת בדיקות פשוטות על אלמנטים שונים באתר – כגון קריאות לפעולה, תמונות וכו’ – יכולות להגדיל את הרווחים שלך לכל הפחות, בצע בדיקה אחת או שתיים, אחת לכמה חודשים כך שתדע שהעסק הקטן שלך מפיק את המרב מהחנות הוירטואלית שלך, צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!
    השאר פרטים ונתקשר!
    או לחץ מטה והתקשר אלינו​​