תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    הטכנולוגיות האחרונות בעולם לשיפור יחסי המרה

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    הטכנולוגיות האחרונות בעולם לשיפור יחסי המרה בחנות וירטואלית

    אם תשאל כל בעל חנות וירטואלית מה היה האתגר הגדול ביותר שלהם שהתחילו את דרכם, סביר להניח שהם יאמרו “ללמוד כיצד לייצר מכירות.”
    אחרי הכל, אחת הסיבות העיקריות לאחר פתיחת חנות אינטרנטית שהחנות נסגרת תוך כמה חודשים מרגע הפתיחה היא מכירות נמוכות, כדי להימנע מליפול באותו מקום, על סוחרים להיות מוכנים להקדיש זמן ואנרגיה לשיפור שיעורי ההמרה שלהם, לרוע המזל, רבים אינם יודעים באילו אסטרטגיות להשתמש על מנת להשיג את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה.

    שיפור יחסי המרה

    מהו שיעור המרות וכיצד משפרים אותו?

    שיעור המרות הוא מספר ההזמנות שחויבו בתקופה נתונה חלקי מספר הביקורים באותה תקופה.
    ההמרה הכוללת הממוצעת בחנויות מקוונות היא בין 1.5% ל -2% – יעד אשר סוחרי מסחר אלקטרוני רוצים לכוון, אמנם קל לזהות יעד של שיעורי המרה, אך לעתים קשה יותר להשיג זאת, ישנן סיבות רבות שלקוחות נוטשים את עגלות הקניות שלהם תוך כדי גלישה ומורידים המרות, אבל היום יש מספר טכנולוגיות שיכולות לעזור לכם לשפר את אחוזי ההמרה שלכם.

    השתמש בצ’אט חי לתמיכה

    חשוב שתוכל לתת תמיכה מיידית לגולשים בחנות וירטואלית , בעידן הסיפוקים המיידיים הלקוחות מבקשים תמיכה מיידית באתר, לכן כדאי לשלב צ’אט חי באתר האינטרנט שלך זה ייתן חוויה מענגת ללקוחות שלך כאשר הם מקבלים מענה מיידי מסוכני שירות הלקוחות שלך כאשר הם נתקעים איפשהו,  הודעת עזרה פשוטה עם סוכן תוביל אותם לקבל החלטות רכישה במהירות אתם בעצם מבטיחים תמיכה 24/7 ופתרון מיידי של שאילתות של לקוחות בנוסף, צ’אט חי יכול לשפר מכירות על ידי פתיחת שיחות כדי להציע ללקוחות הצעות שונות או להוביל אותם גם למוצרים אחרים.
    תמיכה בצ’אט חי מסייעת לאתר מכירות לשפר את העסק ולקבל יתרון תחרותי. מתן מענה למבקרים וללקוחות באינטרנט שהוא מענה נכון, מיידי ומדויק לדאגותיהם הוא דרך בטוחה לשפר את תדמית המותג שלך ואת אמון הלקוחות שלך וזה יבוא לידי ביטוי בשיעור ההמרות. 

    גיימיפיקציה 

    היום הרבה אתרים מצליחים ופופולריים משתמשים בשיטות של גיימיפיקציה או משחוק בעברית.
    הכוונה היא להוסיף למודעות ולמיילים של האתר שלך אלמנטים שונים של משחק, הוכח כי gamification היא אחת הדרכים היעילות ביותר להמיר מבקרים, למה? מכיוון ששיווק gamification דומה קצת לשיווק בנוסטלגיה, זה גורם לאנשים להרגיש טוב, משחקים זה משהו שכולנו עשינו מאז שאנחנו ילדים משחק כמבוגר מעורר זיכרונות עבר ושימוש בו במסחר אלקטרוני הוא חזק ביותר.
    המשתמש בעצם מפתח רצון מחדש לרכוש או להירשם לניוזלטר, ועל ידי “משחק” בפלטפורמת המסחר האלקטרוני הוא יוצר מערכת יחסים מיוחדת וייחודית עם המותג- בין איזה תחרות, הגרלות וכו’ 

    החזרת עגלות נטושות

    דרך נהדרת להגדיל את ההמרות  לאחר קידום אתרים היא תזכורת אוטומטית לעגלה נטושה, פעמים רבות מבקר יוסיף פריטים לעגלת הקניות שלו ויהיה מוסח, כדאי לשלוח תזכורת כמה שעות או ימים אחרי זה, בתקווה שישלים את העסקה.
    עם הכללת תכונה זו תוכל לפנות למשתמש באמצעות הדוא”ל ולעודד אותו לבקר מחדש את הפריטים בעגלתו ולהשלים את הרכישה שלו, ניתן להתאים אישית דוא”ל לעגלה נטושה כך שיכלול הנחות להשלמת ההזמנה.
    אם משתמש נוטש את עגלת הקניות, מצא זוויות חדשות להחזיר אותן לחנות שלך באמצעות מודעות פייסבוק,  אתה כבר יודע באיזה מוצר הוא/היא מעוניינים, אז אילו תמונות, וידאו או מודעה חדשים יכולים לחבר אותם שוב ולהשלים את תהליך הרכישה.

    דרך נוספת לשחזר עגלות נטושות יותר היא להסתכל על נתיבי ההמרה המובילים בגוגל אנליטיקס-


    זה יעזור לך לראות אילו מסלול משתמשים עוברים לפני ביצוע רכישה, זה יעזור לך לתעדף את המקום בו אתה רואה שרוב המבקרים לאתר שלך מגיעים ממנו ומבצעים דרכו רכישה, זה יכול להיות תנועה אורגנית או פרסומות בפייסבוק וכו’. כך תוכל לדעת איזה מסלול עוזר לך לצמצם את העגלות הנטושות ולוודא שיש לך תוכן מרתק או אסטרטגיית שיווק מתאימה שיגרמו למשתמש לרצות לחזור ולהשלים את הרכישה שלו. הרעיון הוא להשתמש בכלים אנליטיים שעוזרים לך לדעת היכן ומתי לקוח עזב את משפך ההמרה ומאפשרים לך ליצור קשר עם אותם משתמשים ולנסות להפנות אותם לסיים את הרכישה.

    גרסת מובייל לחנות שלך

    קונים כיום משתמשים בטלפונים הסלולריים והטאבלטים שלהם לעתים קרובות יותר מאשר במחשבים שלהם כדי לחקור ולרכוש מוצרים, הנתונים להיום מראים שכ-70% מהקונים ביצעו את ההזמנות שלהם באמצעות מכשיר נייד, בעלי חנויות וירטואליות שאין להם גרסאות סלולריות לחנויות המקוונות שלהם עשויים לגלות שהם מפסידים מספר משמעותי של מכירות.

    וודא שאתה תומך בכל אמצעי התשלום המועדפים של לקוחותיך

    טיפ נוסף לשיפור שיעורי ההמרות הוא על ידי שימוש בשיטה המועדפת על הלקוח כאמצעי תשלום למשתמשים המבקרים באתר שלך, לדוגמה, Paypal הוא אחד מאמצעי התשלומים המשומשים והמועדפים ביותר עבור עסקים המשמשים את הצרכנים. הכללת אפשרות זו לתשלום יכולה להגדיל את שיעור ההמרות שלך. 

     הוסף וידיאו

    וידיאו ושידורים חיים זמינים בכל פלטפורמת מדיה חברתית גדולה והמגמה רק הולכת וגדלה, היום יש לך פחות זמן להצליח לתפוס את תשומת הלב של אנשים, טווחי הקשב הם קצרים מתמיד ויש המון הסחות דעת, כך שהשימוש בווידאו רק ימשיך לגדול בעולם הסחר האלקטרוני, היום עדיף להראות ולא לספר כדי להשיג את ההשפעה המקסימלית. 

    בצע אופטימיזציה למהירות האתר שלך

    שיפור מהירות באתר הוא חיוני,  אם תשאל את מרבית הקונים הם יגידו לך שעזבו אתר איטי על מנת לעבור לאתר מתחרה מהיר, מבלי להסתכל כלל על המחירים, העיצוב או כל היבט אחר באתר,  בעולם ההיפר-מהיר של ימינו, למותגים מקוונים יש רק שלוש שניות לתפוס את תשומת ליבם של קונים לפני שיותר מ- 50% יתחילו לעזוב את האתר, עבודה עם טכנולוגיות מיטוב יכולה לסייע לך לשלוט טוב יותר בכל התוכן הדיגיטלי הכבד באתר שלך, כך שלקוחות חווים זמני טעינה מהירים של העמודים ברחבי האתר. 

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!