קידום חנות ווירטואלית בגוגל

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

אז כיצד מקדמים חנות הווירטואלית בגוגל

המסחר האלקטרוני הוא עצום בכל העולם, לרצות למכור דברים ברשת זו שאיפה בריאה, עם יותר מסתם הבטחה להפוך אותך לעשיר יותר, עם זאת, מכיוון שמסחר אלקטרוני הוא כה מאסיבי, התחרות שלך הולכת להיות עצומה לא פחות, ככל הנראה תתחרה מול חברות ענק כמו אמזון, ואפילו חנויות קטנות יותר עשויות לספק אתגר.

זה בהחלט עוזר להיות איש עסקים מעולה-

 אפילו טוב יותר כשיש לך יועץ עסקי מומחה, אבל זה לא מספיק, אתר מכירות שלך לעולם לא יהפוך להצלחה מסחררת אם לא ניתן למצוא אותו בעמוד הראשון של גוגל,  זו הסיבה שהקמת חנות וירטואלית ו- SEO הולכים יד ביד – ובגלל זה חשוב לדעת כיצד לקדם את החנות הוירטואלית שלך בגוגל.

מצא מילות מפתח שמוכרות

הכל מתחיל ממילות המפתח, היכן מתחילים לחפש מילות מפתח? נסה את שמות המוצרים שאתה מוכר ואת הקטגוריות שלהם, יש שתי דרישות שמילות המפתח שלך צריכות למלא:

  1. למשוך לקוחות פוטנציאליים, ולתת לך סיכוי הוגן מול המתחרים שלך- ברור שלא כל מילות המפתח יתאימו למשימה , חלקם יהיו קצרים מדי וסתומים מכדי למשוך את סוג המשתמשים שאתה צריך (כלומר קונים),קידום אתרים חכם מסתמך על מילות מפתח שהן מספיק ספציפיות אך שגם מחפשים אותן בגוגל לעתים קרובות מספיק כדי למשוך מספר רב של מבקרים, אתרי מתחרים גדולים כמו אמזון ו- Shopify הם ענקיות המסחר האלקטרוני, מכיוון שיש להם את הקהלים הגדולים ביותר ויותר חיפושים באתרים שלהם מאשר כל אחד אחר בעסק, לכן אתה יכול להיעזר בסרגל החיפוש שלהם כדי לבדוק את הביטויים שנוצרו אוטומטית על סמך מה הלקוחות בדרך כלל מקלידים לפני שהם קונים, לאחר הכנת רשימת מילות מפתח, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה לאתר שלך, כדי לגרום לדפים שלך להיות מדורגים גבוה, השתמש במילות מפתח במקומות הבאים: כתובות אתרים, תגי כותרת, תגי תיאור מטא, תגיות כותרת H1-H4, כותרות תמונה ותגי ALT ובתיאורי מוצר, ודא שבדפי האתר שלך יש את כל התגיות האלה, אם מנועי חיפוש אינם יכולים לסרוק אותם אחר מילות מפתח, דפים אלה ישקעו בתחתית העמוקה של תוצאות החיפוש. 
  2. קשר בין דפי החנות שלך-לומר שאתרי מסחר אלקטרוני נוטים להכיל הרבה דפים זה אנדרסטייטמנט, זו הסיבה שלאחר פתיחת חנות אינטרנטית היא מחויבת להיות קלה לניווט, אחרת לקוחות ימצאו מקום ידידותי יותר למשתמש, על מנת להקל על הגלישה והשימוש באתר שלך, יש לקשר בין דפי האתר זה לזה בצורה היעילה ביותר, רוב אתרי המסחר האלקטרוני בנויים כך: עמוד ראשי -> קטגוריית מוצרים -> קטגוריית משנה -> מוצר,  ככלל אצבע, "מרחק הקישור" בין שני דפים נתונים לא אמור להיות יותר משלושה לחיצות, אתה יכול להפוך את החנות המקוונת שלך. 
  3. לקלה עוד יותר לשימוש אם תעקוב אחר הטיפים הבאים:
  • שים קישור לדף הראשי בכל עמוד אחר- המקום הטוב ביותר עבורו הוא הלוגו של החנות בחלקו העליון של הדף. 
  • צור סרגל ניווט- חנויות מקוונות מרוויחות את המרב מסרגלי ניווט שנפתחים לתפריטים, ומספקים למשתמשים גישה מהירה וקלה לקטגוריות מוצרים.
  • בכל הקשור למוצרים שיוצאים מהמלאי לצמיתות- אל תמחק דפים השייכים למוצרים כאלה, הם עדיין יכולים להועיל, אפשרות אחת היא להפנות דפים אלה חזרה לקטגוריות שלהם או למוצרים דומים, אפשרות אחרת היא להחליף את התוכן שלהם בהודעה שתשכנע את המבקרים להמשיך לגלוש. 

הקישור בין הדפים מקל על גוגל לסרוק את האתר שלך וכאשר חווית המשתמש היא חיובית, האתר גם ידורג יותר גבוה. 

וודא שהחנות הווירטואלית שלכם מאובטחת

כמה חשובה אבטחה מקוונת? בטח שמעת על השערורייה סביב פייסבוק ועל דליפות הנתונים שלה. אירועים כמו אלה מהווים אסון עבור כל הגורמים המעורבים: משתמשים בסכנה כאשר המידע הרגיש שלהם נופל לידיים הלא נכונות, והמלאי של האתר והמוניטין שלו עשויים להינזק ללא תקנה.
על הלקוחות להרגיש בטוחים כאשר הם משתמשים באתר שלך, הפוך את השימוש לבטוח ככל האפשר. הנה מה שאתה יכול לעשות כדי להבטיח את האתר שלך: 

  • עבור אל HTTPS- אם עדיין לא עשית זאת והאתר שלך עדיין נמצא ב- HTTP, עליך לדאוג לזה בהקדם האפשרי, אבטחה אינה הסיבה היחידה: כאשר דפדפנים מציגים דף עם פרוטוקול HTTP, הם מסמנים אותו כ"לא מאובטח "לצד סרגל הכתובות, משתמשים רואים זאת ומעדיפים לעזוב את הדף ולא להסתכן בגנבת המידע שלהם.
  • שמור את התוספים מעודכנים- אם אתה משתמש בתוספים באתר שלך, עליך לעדכן אותם ברגע שיצאו הגרסאות החדשות שלהם, הסיבה לכך היא שגרסאות ישנות יותר של תוספים נוטות להיות יותר פגיעות, כך שאקרים עשויים לנצל זאת בכדי לקבל גישה לאתר שלך. 

קידום בגוגל

הפוך את החנות שלך לידידותית לנייד

האינטרנט הנייד כולל את מרבית שאילתות החיפוש, כיצד זה משפיע על SEO לאתרי מסחר אלקטרוני? פשוט: אם החנות המקוונת שלך אינה ידידותית לנייד ועובדת מצוין רק במחשבים, אתה מפספס קהל לקוחות ענק,

אז מה אתה יכול לעשות כדי לשמור אותם באתר שלך?

  •  השתמש בעיצוב מגיב-אתר מעוצב באופן זה ישנה ויתאים את רכיבי העמוד שלו באופן אוטומטי כך שיתאים לכל מסך.
  • השתמש בגופנים גדולים וקלים לקריאה- התקרבות והתרחקות על גבי מסך נייד היא קלה, אך מבזבז זמן שהמשתמשים מעדיפים להקדיש לצפייה בתוכן.
  • השתמש במרחב שלילי- ככל שהמסך קטן יותר, כך העמודים העמוסים הגרועים ביותר נראים עליו, קל יותר לקרוא פסקאות קצרות יותר, ומרווחים בין אלמנטים שונים באתר ימנעו ממשתמשים ללחוץ בטעות על כפתור או תיבת סימון שגויים.
  • ודא שהאתר שלך נטען במהירות, משתמשים אוהבים את זה כשאתה לא גורם להם לחכות, שפר את מהירות האתר שלך, והם יהיו להוטים יותר להסתכל סביב האתר ולהפוך ללקוחות שלך, זמן טעינת העמוד משפיע גם על דירוג האתר.

 

קידום את החנות בגוגל כבר מאתמול-

היתרונות בקידום חנות בגוגל יש בשפע , לכן אנו ממליצים לך ליצור קשר איתנו כבר עכשיו בכדי להתחיל את התהליך, צור קשר איתנו שיחת ייעוץ בחינם ! 

צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!