תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    איך מביאים תנועה לחנות וירטואלית בחינם

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    הרבה בעלי עסקים חושביהם שברגע שהם יפנו להקמת חנות וירטואלית האנשים כבר יבואו, אבל עם כל כך הרבה אפשרויות עבור קונים ברשת, אתה צריך לגרום להם לבוא אליך.
    מסחר אלקטרוני פירושו שהעולם הוא הלקוח שלך, אבל זה גם אומר שיש לך תחרות רבה יותר עבור אותם גולשים ברשת. 

    אם אתה מחפש תנועה מיידית והקצבת כמה כספים לשימוש פרסומי, תשלום עבור מודעות מקוונות הוא דרך מהירה לבנות בסיס לקוחות, בדרך כלל אתה לא משלם על סמך התדירות שבה המודעה שלך מוצגת, אלא רק כאשר מישהו לוחץ עליה, מה שהופך את הפרסום המקוון לדרך טובה להשיג לקוחות ולחזק את המותג שלך.
    אך אם אין לך תקציב רב ואתה מחפש דרכים להביא תנועה לאתר שלך ללא תשלום, ישנן מספר דרכים נהדרות כמו SEO, מדיה חברתית ודוא”ל כדי לקבל את תשומת הלב של הציבור, הם פשוט לוקחים קצת זמן ומצריכים קצת יותר השקעה,  אם תעשה זאת היטב, אתה יכול להשיג יתרון על חלק מהתחרות שלך מכיוון שחנויות רבות מתעלמות מאסטרטגיות אלה מכיוון שהם דורשות יותר השקעה. 

    להלן מספר דרכים להוביל את הקונים אל החנות הווירטואלית שלך:

    קידום אתרים

    אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) התפתחה יחד עם האלגוריתמים של מנועי החיפוש.
    ישנן עשרות טכניקות וטקטיקות בכל הקשור לייעול האתר שלך, אך ניתן לסכם את עיקר האסטרטגיות הנוכחיות ליצירת תוכן ייחודי ורלוונטי לכל קטגוריה ודף מוצר באתר שלך, רבים מהמתחרים שלך משתמשים באותו מידע על מוצר שסופק על ידי היצרן, או חוזרים על התיאור הבסיסי עבור כל מוצר בקטגוריה, כתיבת תיאורים מפורטים לכל אחת מהקטגוריות והמוצרים שלך תעזור לך להתבלט במנועי החיפוש.
    זו משימה מייגעת, אז קבע עדיפות ועדכן את האתר שלך מתי שיש לך זמן, עדיף לתכנן את האתר לפני בניית חנות אינטרנטית כך לא תפגע בהיררכיה ולא תיצור עבודה כפולה.

    מדיה חברתית

    זהו מקום נהדר להפגין את המומחיות שלך בענף שלך וליצור קבוצת לקוחות נאמנה והכי חשוב, אתה יכול למצוא קהילה כמעט לכל מוצר,  אם אתה מוכר מסנני אוויר אתה יכול ליצור פורום לסובלים מאלרגיה כדי לקבל ייעוץ אחד מהשני, מוכרים פריטים עונתיים כמו ציוד לבריכה? השאר את הקהל שלך לחשוב על העונות שלך מחוץ לעונה על ידי פרסום תמונות בריכה חולמניות ואתרי חופשה בימי החורף.
    המטרה כאן היא לגרום לכך שתישאר בראש שלהם, כך שכאשר הם מוכנים לקנות, הם יבקרו בחנות שלך קודם, יש הרבה מאוד סוגים של מדיה חברתית בימינו כמו פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, סנאפצ’ט וכו ‘. לכולם יש את הקהל שלהם, ואחד או יותר מהם בטוח יוכלו לעבוד עבור המותג שלך מיד בעת פתיחת אתר מכירות.

    דוא”ל

    אל תתעלם משיווק בדוא”ל כדרך לעודד את המבקרים שלך לחזור לחנות שלך. השתמש במבצעים ממוקדים, הנחות, קופונים ומאמרים הרלוונטיים לעניין הקהל שלך כדי להחזיר אותם.
    אסטרטגיה זאת מתאימה בעיקר לחנויות שרוצות לקדם סגנון עיצוב, או שירות, ויש להן את הפוטנציאל ללקוחות חוזרים לעיתים קרובות.
    לא משנה מה תעשו, אל תשכחו את התשוקה שיש לכם לעסק משלכם, והכניסו את זה לשיווק שלכם.
    כך תוכלו לגרום לאנשים לעצור ולהבחין בכם, ובכך תהפכו אותם ללקוחות לכל החיים.

    שיווק הפניות

    אם אין לך תוכנית הפניה לחנות המסחר האלקטרוני שלך, זה בדיוק הזמן להתחיל.
    רוב מוחץ מהצרכנים אונליין וגם אופליין אומרים כי המלצה של חבר או בן משפחה משפיעה מאוד על החלטות הקנייה שלהם.

    זה לא צריך להיות מורכב

    כלול דרך פשוטה עבור הלקוחות להציג ביקורות והמלצות, כמו גם להמליץ על המותג שלך לאחרים, זה לוקח קצת עבודה טכנית על האתר, אבל הנה הסיבה שזה חשוב לך:
    לקוח שמגיע אליך באמצעות הפניה או המלצה יסמוך על המותג שלך יותר והזמן הממוצע שהוא ישתמש באתר שלך גבוה יותר מאשר לקוחות אחרים.

    צור קמפיין מכירות

    כשאתה קונה באינטרנט אתה לוחץ מייד על הכרטיסייה “מבצעים” של החנות כדי למצוא את המחירים הטובים ביותר. כולם אוהבים עסקה טובה, זו עובדה פשוטה, מבקרים רבים ירוצו לאתר שלך אם תיצור קמפיין מכירות יוצא דופן, בין אם הקמפיין הזה מתוכנן בדיוק בזמן לחג הבא ובלי שום סיבה מיוחדת, אנשים יגיבו, רק וודא שכל מבצע שתחליט עליו, יופיע בכל אתר האינטרנט שלך,  כדי להתחיל, הנה כמה רעיונות לקמפיין שאתה יכול ליישם-

    1. הצע תחרות או מתנות- אנשים אוהבים לקבל תגמולים. אתה יכול להציע תמריץ שבו המשתמשים מקבלים משלוח חינם או קופון לקראת הרכישה הראשונה שלהם אם הם נרשמים לרשימת התפוצה שלך,. מהלך זה מניע אותם להיכנס לאתר שלך, ומאוחר יותר לקנות.
    2. צור תחושת דחיפות- בין אם מדובר על משלוח בחינם עד סוף החודש ובין אם מכריזים על מכירת ענקית בקרוב, דחיפות היא טקטיקה שבטוח תביא את המבקרים לאתר שלכם. כשאתה מכניס שעון ספירה לאחור באתר שלך לאירוע מכירה מרגש במיוחד, המשתמשים יהיו בעלי מוטיבציה להמשיך ולהיכנס שוב לאתר שלך בהמתנה ובציפייה, תן לקונים האימפולסיביים ביותר לשגשג.
    3. צור קופון זמין לאתר שלך בלבד- מי לא אוהב עסקה טובה? קופונים הם דרך אחת בטוחה לפתות מבקרים, בין אם זה 15% הנחה או 50% הנחה, על ידי יצירת קופון לאתר האינטרנט שלך, אתה יכול להבטיח שיותר מבקרים יגיעו אליך וימצאו את עצמם קונים. 

    תנועת גולשים לאתר

    חקור את עולם הבלוגים

    הוציא עט ונייר והתחל לכתוב – באופן דיגיטלי, כמובן. אתה בטח תוהה איך בלוג קשור לחנות המקוונת שלך? ובכן, למעשה, בין אם אתה מתחיל בלוג משלך או בלוג לכותבים אורחים, כתיבת תוכן היא דרך בטוחה להניע תנועה אורגנית לאתר שלך וליצור לך מוניטין כמומחה בתחום שלך. 
    זה לא סוד שבלוגים הם דבר נהדר עבור SEO כשמבצעים נכון, ככל שתפיק יותר תוכן, יהיו יותר קישורים שיובילו לחנות המקוונת שלך. גם גוגל וגם לקוחות פוטנציאליים יימשכו לפעילות זו, כתיבת בלוגים היא גם דרך לתת ללקוחות סיבה להמשיך לחזור לאתר שלך למשהו נוסף, מלבד כשהם מחפשים לרכוש פריט אחר מהחנות שלך, אתה יכול להשתמש בבלוג שלך כדרך להראות את המותג שלך ולקדם את המוצרים שלך. לשם כך תוכל לכתוב על כל דבר שקשור לעסק שלך. 

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!
    השאר פרטים ונתקשר!
    או לחץ מטה והתקשר אלינו​​