כיצד להרים קמפיין בפייסבוק לחנות וירטואלית

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

אחד הדברים הקשים ביותר להשיג כשמנסים להצליח עם מסחר אלקטרוני הוא להשיג מבקרים, יתכן שיצרת את החנות אינטרנטית הטובה ביותר בהיסטוריה עם עיצוב מושלם והמחירים הטובים ביותר, אבל הכל חסר תועלת אם אף אחד לא רואה אותה.
עם זאת, יש דרך מושלמת לייצר תנועה למרות שאתרים רבים של מסחר אלקטרוני אינם משתמשים בה- מודעות פייסבוק.

מהן מודעות פייסבוק ומדוע כדאי להשתמש בהן לאחר פתיחת חנות וירטואלית?

Facebook ads הוא שם לפלטפורמת הפרסומות מפייסבוק, כשתגלול מטה דרך ציר הזמן שלך, בין הפוסטים מחבריך, תראה מודעות בצורת פוסטים ממומנים של מותגים שונים.

הכוח הגדול ביותר של מודעות פייסבוק הוא פילוח-

על ידי יצירת קהלים מותאמים אישית, אתה יכול להציג מודעות רק לאנשים שאתה רוצה שיראו אותן, לאחר הקמת אתר מכירות יש לך חנות בנושא מוצרים לכלבים, לא כדאי לבזבז את כספך על הצגת מודעות בפני אנשים שאינם בעלי כלב אפילו, נכון?
פרסום בפייסבוק גם מאפשר שיווק מחדש עם קהלים מותאמים אישית על סמך האינטראקציות של הגולשים, מודעות פייסבוק  כאשר הן מקושרות לחנות שלכם יאפשרו לכם לפלח את הקהל שלכם בהתאם לאפשרויות שתחשבו עליהן, תוכלו לראות כיצד עבודה קשה ומיטוב הקמפיינים שלכם יכולים להוביל לתוצאות בעלות כמעט חינמית.

מה אתה צריך כדי לפרסם בפייסבוק?

בכדי לפרסם בפייסבוק צריך ליצור דף פייסבוק בלבד, אתה יכול לעשות זאת תוך פחות מחמש שניות מהחשבון האישי שלך או באמצעות Facebook for Business.
ברגע שיש לך את הדף, בחר באפשרות "מותג או מוצר" ובחר בקטגוריה המתארת ​​את החנות שלך בצורה הטובה ביותר, לאחר שתעשה זאת, אנו ממליצים למלא את כל הפרטים באתר שלך, להעלות את הפרופיל ולקבל כמה "לייקים" לפני שתתחיל לפרסם, תמיד טוב שיהיו לך כמה "לייקים" לפני שתתחיל לפרסם.

השתמש במודעות מוצר דינמיות

מודעות מוצר דינמיות עשויות להיות האסטרטגיה הטובה ביותר שיש לבעלי חנויות אונליין שאפשר להשתמש בה – סיכוי להחזיר לקוחות מהססים על ידי הצגת מודעות מותאמות בהתבסס על פעילותם באתר שלך.

בטח ראית אתרים גדולים כמו אמזון מכוונים אותך מחדש בפייסבוק עם הצעות למוצרים המדויקים שבהם ביקרת לאחרונה.
|אבל האם ידעת שגם אתה יכול לעשות רימרקטינג בפייסבוק ?

עם התבניות של מודעות מוצר דינמיות אינך צריך ליצור מודעות עבור כל מוצר בקטלוג שלך, במקום זאת התבניות ייקחו תמונות, שמות מוצרים, תמחור ומידע אחר מקטלוג המוצרים שלך, על סמך פרטי המוצר שתעלה לפייסבוק, אז אם יש לכם מאות או אלפי מוצרים, זה יכול להיות פתרון נהדר עבורכם.
בעזרת מודעות דינמיות אתה יכול להציג מודעות מוצר בודדות או מרובות ללקוחות שביקרו באתר שלך על סמך מוצרים שהם צפו בהם, הוסיפו לעגלה או אפילו רכשו.

קמפיין בפייסבוק

כדי להתחיל עם מודעות מוצר דינמיות:

  1. העלה את קטלוג המוצרים שלך למנהל העסקים של פייסבוק- כלול את כל המוצרים שברצונך לקדם עם מידע שיוצג עבור כל מוצר (שם, מחיר, תמונה וכו').
  2. צור תבנית מודעה דינמית- פייסבוק תאכלס אותה אוטומטית במוצרים הנכונים ובמידע הנלווה. 
  3. הגדר מודעות מוצר לתצוגה- ציין אם אתה רוצה לפרסם מוצרים מכל הקטלוג שלך או רק מקטגוריות מסוימות והפעל את המודעות שלך.
  4. התקן פיקסל מעקב המרות-פיקסל למעקב המרות הוא קטע קוד קטן העוקב אחר התנהגות הלקוחות שלך באתר. אבל זה עושה הרבה יותר מזה, בנוסף למעקב אחר התנהגות לקוחות והמרות, פייסבוק יכולה להשתמש בנתונים מפיקסלים להמרה כדי לייעל את הקמפיינים שלך ולבנות קהל עם מאפיינים דומים למיקוד המודעות שלך, על ידי הצבת פיקסל למעקב המרות בדף התשלום שלך, תוכל לעקוב אחר פעולות (כמו מכירות) שאנשים מבצעים לאחר לחיצה על המודעה שלך ובכך למדוד את החזר ה- ROI שלך, אם אתה רוצה להשיג תוצאות טובות יותר, כדאי להתקין את הפיקסלים כמה שיותר מוקדם, בדרך זו תיתן לפייסבוק זמן ללמוד את סוגי הגולשים שעושים המרה ללקוחות באתר שלך גם כשהם מגיעים מערוצי שיווק אחרים, אם פייסבוק טרם עקבה אחר המרות באתר שלך, היא תתקשה לבצע אופטימיזציה של הקמפיין שלך להמרות.

הפעל קמפיינים כלליים לרימרקטינג

כ- 70% מהקונים המקוונים נוטשים בממוצע את העגלות שלהם מבלי לבצע רכישה, בלי רימרקטינג, רק כ-8% מהם יחזרו לקנות, עם זאת באמצעות רימרקטינג האתר הממוצע יכול להחזיר 26% מהנוטשים להשלים את הקנייה ,בנוסף ידוע ששיעור הקליקים הממוצע של מודעות רימרקטינג גבוה פי 10 ממודעות לתצוגה רגילות.
לכן מיותר לציין שאם אתה לא עושה רימרקטינג למבקרים באתר שלך אתה מפסיד הרבה המרות ומכירות, אתה יכול להריץ קמפיינים בפייסבוק שמתמקדים ברימרקטינג ויגיעו אל המבקרים באתר שלך עם הצעות כלליות, קופונים, מודעות בודדות ועוד.

מצא לקוחות חדשים עם קהלי Lookalike (קהלים דומים)

פייסבוק יכולה לעזור לך למצוא לקוחות חדשים בהתבסס על מאפייני הלקוחות שלך בעבר.
קהלי Lookalike עוזרים לך לפרסם לאנשים הדומים ללקוחות הקיימים שלך וסביר להניח שהם התעניינו גם במוצרים שלך.

כדי ליצור קהל Lookalike אתה זקוק לקהל מותאם אישית כדי לבסס אותו. לחלופין, תוכל גם לבנות אותו מהעוקבים של דף הפייסבוק שלך או מהנתונים מפיקסל מעקב ההמרות.
כך פייסבוק מצליחה למצוא אנשים עם מאפיינים דמוגרפיים דומים ללקוחות שלכם.
כמובן שתוכלו להשתמש גם באפשרויות המיקוד הדמוגרפיות האחרות של פייסבוק ומציאת לקוחות חדשים רלוונטיים.

השתמש במודעות כדי להעביר את סיפור המותג שלך

בלי קשר לפנייה המסחרית שלה, פייסבוק היא בראש ובראשונה פלטפורמה חברתית, רוב האנשים שם כדי להתחבר ולא לעשות קניות, זה נותן לך הזדמנות להתחבר ולבנות מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות עתידיים, אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש במודעות כדי להעביר את סיפור המותג שלך.
יצירת רצף של מודעות שמעבירות את מסר המותג שלך במקום למכור יכולה לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה הכוללים,באופן דומה, תוכל להשתמש בסרטון וידאו כדי לספר את סיפור המותג שלך.

רוצה לחסוך כסף ולמקציע את הקמפיין בפייסבוק עבור החנות שלך ? צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!