תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    באיזו פלטפורמת פרסום עדיף לפרסם

    צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

    לאחר הקמת חנות אינטרנטית יש לך תקציב פרסום מוגבל אבל אינך יודע איפה להשקיע אותו: גוגל או פייסבוק או אינסטגרם? זו שאלה קשה עם תשובה קשה באותה מידה: זה תלוי,   בשלשלושת הפלטפורמות יש משתמשים חופפים, סוגי המודעות, האינטראקציות והדמוגרפיה עדיין שונות.
    ישנם יתרונות שונים לריצה על אחת מהפלטפורמות או על כמה ביחד, כך או כך אותה מודעה המוצגת בכל אחת מהפלטפורמות לא תניב את אותן תוצאות, במקום זאת עליכם לנתח גורמים כמו המטרות, התוכן והקהל שלכם כדי להבין מה הכי מתאים לעסק שלכם.
    פירוק רכיבי המודעה יעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך, רוצה דרך קלה להיכנס לפרסום ולא אכפת לך כל כך ממטרה כל עוד המודעה משיגה משיכה? אינסטגרם הוא בשבילך, זקוק לשליטה מפורטת על כל היבט של המודעה? השתמש בפייסבוק, בואו נצלול קצת יותר לעומק הנושאים הללו, כך שתוכל להחליט כיצד להקצות את תקציב הפרסום שלך.

    נקודות החוזק והיתרונות של גוגל אדוורדס

    כמנוע החיפוש הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם, גוגל נחשבת למובילה דה-פקטו בפרסום מקוון, גוגל מציעה למפרסמים גישה מעל 3.5 מיליארד שאילתות חיפוש בכל יום ויום, ומציעה למפרסמים גישה לקהל פוטנציאלי חסר תקדים ובלתי משתווה של משתמשים המחפשים באופן פעיל מוצרים ושירותים.

    הצעות הפרסום של גוגל מפוצלות בין שתי רשתות עיקריות – רשת החיפוש ורשת המדיה 

    1. רשת החיפוש מקיפה את כל גוגל כמנוע חיפוש, ומפרסמים יכולים “לקנות” מיליוני מילות מפתח וביטויים כדי למקד את הפרסום ללקוחות פוטנציאליים.
    2. רשת המדיה של גוגל, מציעה למפרסמים מודעות חזותיות יותר כמו באנרים, משתרעת על פני 98% מהאינטרנט העולמי, מה שהופך אותה לבחירה נהדרת למפרסמים שרוצים להשיג יעדים שיווקיים שאינם בהכרח מונעי המרה כמו אלה של מודעות PPC, כגון העלאת מודעות המותג בהיקף נרחב באמצעות מודעות באנר.

    קהל עצום

    אחד היתרונות העיקריים בשימוש בגוגל כפלטפורמת פרסום הוא טווח ההגעה העצום שלה, גוגל מטפלת ביותר מ- 40,000 שאילתות חיפוש בכל שנייה, ככל שגוגל הופכת מתוחכמת יותר ויותר כל אתר מאונדקס ישר לאחר בניית אתרים, כחלק ההסתמכות ההולכת וגוברת על הבינה המלאכותית הקניינית שלה וטכנולוגיית למידת מכונות – נפח החיפוש המדהים הזה צפוי לגדול, יחד עם הפוטנציאל של מפרסמים להגיע ללקוחות חדשים.
    במילים פשוטות, אף מנוע חיפוש אחר או מדיה חברתית לא יכול להציע את אותו קהל פוטנציאלי שגוגל יכולה, מקור פוטנציאלי עצום זה של לקוחות פוטנציאליים בלבד הופך את גוגל לתוספת מצוינת לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך, אך בשילוב עם תוצאות החיפוש המדויקות של גוגל, קל לראות מדוע AdWords היא פלטפורמת ה- PPC הפופולרית והנפוצה ביותר בעולם.

    פלטפורמות פרסום

    היתרונות של מודעות פייסבוק

    כיום מודעות פייסבוק הן חלוצות בתחום המדיה החברתית לפרסום בתשלום והפכו לחלק מרכזי באסטרטגיות שיווק דיגיטליות של עסקים רבים.

    1. קהל ללא תחרות- בדומה ל- Google AdWords, פייסבוק מתהדרת בקהל עולמי עצום באמת, נכון להיום, לפייסבוק עוד אין שום יריבה בכל הקשור לגודל הקהל שלה, עם זאת, במקום לחשוף מפרסמים והודעות שלהם בפני קהל עצום זה, החוזק האמיתי של הקהל העצום של פייסבוק טמון ביכולת הפוטנציאלית בה מפרסמים יכולים למקד את הפרסום למשתמשים עם מאפיינים מסוימים של פייסבוק, אנשים חולקים כמעט כל פרט שניתן להעלות על הדעת בחייהם בפייסבוק. מפגישה ונישואים עם בני זוג ועד לידת ילדים או חגיגת מהלכים חדשים בקריירה, הם גם מחפשים וצורכים תכנים מתיישרים עם מגוון עצום של תחומי עניין אישיים, אמונות, אידיאולוגיות וערכים, ומציגים למפרסמים הזדמנות ייחודית להתאים הודעות פרסום לקהלי יעד בדרכים שנחשבו בעבר כבלתי אפשריות, או אפילו בלתי נתפסות, אחד היישומים החזקים ביותר פונקציונליות זו הוא היכולת של מפרסמים ליצור מה שמכונה “קהלים lookalike, מפרסמים יכולים להעלות מידע על לקוחות ממסדי הנתונים שלהם לפייסבוק , אשר לאחר מכן מיישם סינון על סמך הנתונים והמידע המסופקים על ידי מתווכי נתונים של צד שלישי כדי להתאים אישית מודעות למשתמשים שהמידע שלהם הועלה על ידי המפרסם, זה יוצר קהל הדומה (lookalike) של משתמשים, ומאפשר למפרסמים להכפיל ביעילות את טווח ההגעה של הפרסומות שלהם על ידי מיקוד ללקוחות חדשים המציגים את אותם תחומי עניין והתנהגות צרכנית כמו הלקוחות הקיימים שלהם.
    2. פלטפורמה חזותית מטבע הדברים- בניגוד לבני דודיהם PPC המבוססים על טקסט יחסית, מודעות פייסבוק הן חזותיות בעוצמה. המודעות הטובות ביותר בפייסבוק משתלבות בצורה חלקה עם הסרטונים, התמונות ותכנים חזותיים אחרים בעדכוני החדשות של המשתמשים, וזה מאפשר למפרסמים למנף את התכונות המשכנעות מאוד של מודעות חזותיות.
    3. יתרונות פרסום באינסטגרם- בעוד שמספר המשתמשים בפייסבוק הופכים אותו למלך הבלתי מעורער של המדיה החברתית, האינסטגרם כבר הפך לזירה החמה ביותר של חברה ומתחיל להיראות כמו מלך הפרסום החברתי, אינסטגרם היא כמובן מדיה שהיא בעיקרה ווידאו ותמונות, ככאלה מוכרי מוצרים מושכים חזותית או המסוגלים לשלב מדיה חזותית בקמפיינים שלהם נוטים לביצועים הטובים ביותר בערוץ המדיה החברתית הזו, כמו כן ראוי לציין כי בסיס המשתמשים באינסטגרם נוטה לטווח הגילאים 18-29 וקצת יותר כלפי נשים ומיעוטים.

    אם אחד או כל המאפיינים הללו תואמים את קהל היעד שלך או את אופי הקונים שלך, אז מירב הסיכויים, שאינסטגרם תהיה הבחירה הטובה ביותר למודעה עבור העסק שלך.
    שלא כמו פוסטים אורגניים, ניתן ליצור מודעות אינסטגרם כדי לקשר ישירות לדף מוצר או לדף נחיתה אחר, מה שמאפשר גישה ישירה למוצרים שלך.

    באיזה מודעות כדאי להשתמש? 

    שיש ברשותך חנות וירטואלית, גוגל פייסבוק ואינסטגרם הן כולן פלטפורמות פרסום חזקות להפליא המספקות כמעט כל סוג של עסק. כשמסתכלים לעומק על היתרונות והיכולות של כל פלטפורמה מבינים שהן לא בהכרח מתחרות זו בזו אלא משלימות אחת את השנייה.

    ניצול כוחם של חיפוש בתשלום וגם ומודעות במדיות חברתיות בתשלום היא אסטרטגיית פרסום אפקטיבית להפליא מיד לאחר  פתיחת אתר מכירות עם זאת, הדבר מחייב אסטרטגיית פרסום כפולה המתיישרת עם חוזקותיה של כל פלטפורמה בהתאמה. 

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

    מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!