זמני טעינה בחנות אינטרנטית

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

זמני טעינה  הפרמטר היחיד שבעל חנות וירטואלית צריך לשים עליו דגש

כשמדובר במהירות בתחום המסחר האלקטרוני, הזמן באמת שווה כסף, אתרים איטיים מאבדים הזמנות לאתרים מהירים, ביצועים גרועים באתר משקפים בצורה לא טובה את העסק שלך, לקוחות לא מרוצים מחפשים אחר אותם מוצרים או שירותים במקום אחר, וכפי שהסטטיסטיקה מראה, הם בסופו של דבר יבחרו לקנות אצל המתחרים שלך גם בעתיד, אתה מוציא כסף רב ומשקיע מאמץ למשוך לקוחות חדשים. אם לאתר שלך לוקח זמן רב מדי להיטען, אתה מרחיק אותם ברגע שהם לוחצים להיכנס לחנות שלך, לא רק שהפסדת מכירה, אלא גם בזבזת את הכסף שהוצאת בשיווק העסק שלך, אם אתר המסחר האלקטרוני שלך יכול לעשות רק דבר אחד טוב, הוא צריך להיות מאוד מאוד מהיר.

האמת היא שאתרי מסחר אלקטרוני צריכים לעשות הרבה דברים בצורה טובה מאוד בכדי לספק את חווית הקנייה האיכותית שצרכנים מודרניים מצפים להם, ופלטפורמת המסחר האלקטרוני של העסק שלך צריכה להיות מסוגלת לספק את כולם, אבל יש קשר חזק, או אפילו קורלציה, בין כמה מהיר אתר המסחר האלקטרוני של העסק שלך ועד כמה העסק שלך ימכור,קשר זה בין מהירות אתר מסחר אלקטרוני לבין שיעורי ההמרות (או מכירות) שלו תואר בעשרות מחקרים שנערכו לאחרונה.

כל שיפור של שנייה 

במהירות הדף יכול להיות שווה לעלייה של עד שני אחוזים בשיעור ההמרות, שיפור של 100 אלפיות שנייה בזמן טעינת העמודים יכול להגדיל את ההכנסות המצטברות באחוז אחד,אם שני נתונים אלה נכונים עבור העסק שלך לאחר פיתחת חנות וריטואלית , כמה מכירות נוספות וכמה יותר רווח יכולה הייתה החברה שלך לייצר באמצעות שיפורים מתונים אפילו בביצועי הדפים?

אמנם נתונים אלה הם כיום כבר לא חדשים ועברו כמה שנים מאז נערכו מחקרים אלו, אך אין זה סביר כי הקונים למדו להתאזר בסבלנות רבה יותר לטעינת אתרי אינטרנט או שפתאום אין עוד קשר בין כמה מהר טוען אתר מסחרי ועד כמה סביר שקונה יבצע רכישה.

ביצועי האתר יניעו מכירות בחנות אינטרנטית דרך הנייד

זמני טעינת העמודים עשויים גם להסביר את הפער לכאורה בין השימוש במכשירים ניידים לרכישות לאחר בניית אתר מכירות בנייד, כמחצית מהצרכנים ישתמשו במכשיר נייד כדי לגלוש באתר מסחר אלקטרוני, אבל רק כ-20% מאותם צרכנים – או בערך אחד מכל חמישה – באמת יבצעו רכישה מהסמארטפון או הטאבלט שלהם,ישנן סיבות רבות לכך שקונים משתמשים בטלפונים שלהם בתהליך הרכישה – החל מביקורות שמשמשות לייעוץ ועד לבדיקת מחירים בחנות. נייד הוא כלי קריטי בתהליך הגלישה. כדי להפוך יותר מגולשים אלה לקונים, קמעונאים צריכים לבחון את המחסומים להשלמת עסקאות באתרים הניידים שלהם.

אחד המחסומים השכיחים הוא-

באופן לא מפתיע, זמני טעינת העמודים או ביצועי האתר,ניתוח נתונים של אתרים שונים מצא שאתרים ניידים שהצליחו להמיר תנועה למכירה, נטענו תוך 3.7 שניות בממוצע, ואילו באתרים שאינם הצליחו לבצע המרה, הטעינה לקחה בממוצע 4.3 שניות, ככל שדף נטען מהר יותר במכשיר הנייד, כך סביר יותר שהוא יגרום למכירה. לדוגמה, לדפים שנטענו בתוך 2.7 שניות על מכשיר נייד היה שיעור המרה גבוה בכמה אחוזים.

עמודים עם טעינה אטית מורידים דרמטית את שיעור ההמרות.

ביצועי אתר טובים יותר עבור פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך גורמים רבים יכולים לתרום למהירות הטעינה של דפי החנות המקוונת שלך, ולמען האמת, מרבית הגורמים הללו יהיו משהו שאתה יכול לשלוט עליו, לדוגמה, כיצד האתר שלך מנהל תמונות מוצר, טוען JavaScript או עיצוב הדפים שלך, יהיו ככל הנראה דברים שאתה יכול לשלוט עליהם באתר שלך, הם גם מייצגים חלק משמעותי מזמני טעינת העמודים, אם אתה תבחן ותעקוב אחר נתוני משתמשים ותבצע שינויים בהתאם, אתה אמור להיות מסוגל לשפר דרמטית את זמני טעינת העמודים, עם זאת, ישנם גורמים התורמים לביצועי האתר שברוב המקרים מחוץ לשליטתך. אלה עשויים לכלול את מבנה בסיס הנתונים של פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, את התשתית המשמשת לארח את האתר שלך, או אפילו יעילות הקוד של פלטפורמת האתר המסחרי שלך, כדי להימנע מנושאים אלה, אם עוד לא הקמת את האתר שלך, בחר פלטפורמת מסחר אלקטרוני מבוססת SaaS הבנויה למהירות. אתה רוצה כזו שתענה כמעט מיד לבקשות הלקוח, אבל אם אינך יכול לבחור כעת פלטפורמה מתאימה, יש עדיין לא מעט אפשרויות שיכולות לעשות הבדל משמעותי בזמן הטעינה של החנות שלך בעלות מועטה.

שיפור זמני טעינה

לדוגמה, אם אתה מארח אתר מסחר אלקטרוני משלך, בשרת אירוח משותף, אתה נמצא בנקודה בה אתה משתף משאבי שרת עם משתמשים אחרים באותו חשבון,משמעות הדבר היא שהמחיר שלך יהיה זול למדי, אך הביצועים שלך עשויים לסבול, במיוחד בתקופות שיא. עבור עסקים קטנים שמתחילים במקומות שבהם הכסף מוגבל, אירוח משותף הוא אפשרות טובה, מכיוון שהתנועה עדיין צומחת לאט, ככל שהעסק שלך מתחיל לצמוח, ישנן מספר אפשרויות שאתה יכול לבחור מהן שעדיין ישאירו אותך באזור הזול יחסית, אך עדיין יעניקו לך דחיפה יפה בזמני הטעינה. לדוגמה, אם חברת האחסון בה אתם משתמשים מציעה מספר אפשרויות אחסון משותפות, בחרו בתכנית המשותפת הגבוהה ביותר, אשר כברירת מחדל תאפשר להקדיש יותר משאבים לחנות שלכם, ומכאן תאפשר ביצועים טובים יותר, במקרה של פלטפורמות המסחר האלקטרוני עם קוד פתוח שהוא self-hosted, האפשרות הטובה ביותר תהיה לשדרג לשרת פרטי וירטואלי (או VPS). ל- VPS יהיו משאבים שיוקדשו ספציפית לחשבונכם, שפירושם אוטומטית זמני טעינה טובים יותר.

לסיכום שיפור ביצועים- 

אתם יכולים גם לגרום לחברת האחסון לאפשר מספר אופטימיזציות מהירות באתר שלכם, דבר שישפר את הביצועים אפילו יותר (כגון הפעלת הגרסאות העדכניות ביותר של תוכנת PHP או מסד נתונים וטכנולוגיות כמו HTTP2), שכולן יכולות הפוך את חנות המסחר האלקטרוני שלך למהירה יותר כמעט ללא מאמץ.

צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!