תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    פעילות עסקית ברשתות החברתיות

    הפעלת עסק ברשתות חברתיות

    הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמת פרסום מצוינת במסגרתה ניתן תוך פעילות
    מדויקת להגיע לאלפי ומאות אלפי אנשים, לפעמים אף בצורה מאוד מכוונת ומדויקת
    ובהשקעה כספית מינימאלית עד אפסית. אך מי שחושב שהדבר נגמר בהקמת עמוד עסקי
    והעלאת תוכן באופן שותף טועה טעות חמורה.

    פעילות מתוכננת נכונה, מדויקת ועקבית בקבוצות והעמודים הנכונים, איתור
    ויצירת שיתופי פעולה עם הגורמים הנכונים ובכלל פעילות נכונה עשויה להניב תועלת רבה
    במכפלות ביחס לפעילות אינטואיטיבית ובלתי מתוכננת.

    “לדחוף תוכן
    צריך לדעת! המטרה היא לא “לשרוף” את בית העסק ולפרסם אותו בקבוצות
    גדולות אלא לייצר שיתופי פעולה ולהגיע לקהלים שיש להם עניין ממשי במוצר\שירות
    שלך”

    איך משווקים ברשתות חברתיות? 

    התשובה משתנה ביחס לאופי בית העסק. אבל נציין כאן מספר רעיונות כלליים:

           
    העלאת תכנים לעמודים
    העסקיים באופן קבוע
    .

           
    פתיחת וניהול קבוצות.

           
    יצירת שיתופי פעולה.

           
    קהילות והעברת
    לקוחות.

           
    דחיפה נכונה ומדויקת
    של תכנים (לא ממומן)

     

    אבל, בלי סיסמאות, איך עושים את זה? הנכם מוזמנים ליצור קשר ולקבל
    פרטים נוספים במסגרת שיחת ייעוץ ראשונית אותה אנו מבצעים בחינם.

    מעוניין בשירות ייעוץ עסקי?