תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    קורונה, בידוד ועסקים


    בידוד ועסקים: 

    מה היחסים ביניהם? איך הבידוד משפיע על התפעול הרגיל של העסק? מעניין? מוזמנים לקרוא מעט על הנושא.

    בשל מגפת הקורונה מדינת ישראל נכנסה לתקופה של בידוד כללי, במהלכה עסקים סגורים, אנשים פשוטו כמשמעו מנועים מללכת ברחובות. לתקופה זו השפעה רחבה על המשק כולו, בתי עסק, לקוחות, ספקים בעלי נכסים – כולם הושפעו מהמצב, וכולם מגיבים לו.

     

    קורונה, בידוד ולקוחות:

    כאמור לקוחות אינם יכולים ורובם אף לא רוצים לצאת מן הבתים אך בזה לא נגמרת ההשפעה של התקופה על הלקוחות שלנו. למצב החדש השפעות שליליות וחיוביות (מבחינתנו) על הלקוחות שלנו:

     

    השלילי

    אין ספק שהתקופה הביאה על לקוחותינו אתגרים שונים, ומכאן כי גם אנו כבעלי עסקים מושפעים מכך באופן ישיר:

            הלקוחות בבתים ולא יגיעו אל בית העסק שלנו.

            חלק מהלקוחות איבדו את מקור פרנסתם, ולכן אינם מעוניינים לנהוג בפזרנות.

            לא ניתן לספק ללקוחות שירותים שונים (שכן לא ניתן לפגוש בלקוח).

            ולצערנו הרשימה עוד ארוכה.

    החיובי

    עם כל משבר באה הזדמנות:

            לקוחות רבים מצויים בבית וחשופים למימד הדיגיטלי 24 שעות ביממה.

            ללקוחות זמן חופשי רב וצורך למלא אותו בתוכן.

            ילדים גם הם נמצאים בבתים, ויכולים להפעיל לחץ על ההורים לבצע רכישות (והמבין יבין).

            ישנם תחומים מסוימים וניתנים לזיהוי וניבוי בהם נרשמת עליה משמעותית מאוד בביקושים.

            גם רשימה זו היא יכולה להתארך עד לאין שיעור….

    “לסיכום העניין עם כל משבר באה הזדמנות, הבנה ופעילות נכונה מול לקוחותינו עשויה להניב לנו רווחים משמעותיים, תוך ניצול המשבר

     

    קורונה, בידוד ועסקים:

    אין ספק כי משבר הקורונה השפיע באופן רוחבי על כלל העסקים במדינת ישראל, לטובה או לרעה. עסקים פיזיים הנדרשים לשלם דמי שכירות ומסתמכים על עוברים ושבים ברחוב ספגו מכה אדירה שעשויה להביא את בעליהם עד כדי פשיטת רגל מידית ומנגד חלק מהעסקים המבוססים על העולם הדיגיטלי או מספקים שירותים “חיוניים” צומחים ופורחים בימים אלו.

    “החוכמה היא לדעת כיצד לקחת את בית העסק שלנו ולהתאים אותו למציאות החדשה – פעילות בעולם הדיגיטלי, שינוי שיטות עבודה והסתגלות מהירה עשויים להפוך אסון להזדמנות”

    קורונה, בידוד ועסקים דיגיטליים:

    בניגוד לעסקים “רגילים” עסקים שמרכזם על גבי הרשת רושמים ברובם רווחים ישירים ועקיפים משמעותיים שכן הלקוחות הפוטנציאליים הפסיקו להגיע לחנויות וכעט מצויים בהמוניהם ברחבי הרשת.

    ניתן להקים עסק דיגטלי מהיום למחר – אבל חובה להשקיע זמן וכסף בכדי לגרום לזה לקרות.

    אתר מכירות לא שווה דבר אלא אם נכנסים אליו. אתר חדש שרק עולה לרשת יהיה הלכה למעשה בלתי נראה מבחינת גוגל. צריך לדעת לתכנן עסק דיגיטלי הן ברמה הטכנולוגית והן ברמת התוכנית השיווקית.

    לא כל מוצר מתאים לשיווק באמצעים דיגיטליים, לא כל שירות ניתן לספק על גבי הרשת ולא בכל מצב כדאי להמשיך ולהפעיל את העסק בכל מחיר.

    “מעוניינים להסב את העסק שלכם לדיגיטלי? יש לבחון את אופי המוצר\שירות וחשוב מכל לא לפעול לבד! אין די בהקמת אתר אינטרנט, חובה להשקיע כסף בפרסום ממומן בכדי לראות תוצאות!”

     

    שיחת ייעוץ ראשונה חינם!

    אנו בקבוצה אגאי מומחים בהקמת עסקים דיגיטליים, החל מבניית תוכנית עסקיות וליווי אסטרטגי-עסקי של הפרויקט ועד להספקת שירותים נלווים כגון בניית אתרים, שיווק ממומן ובלתי ממומן על גבי הרשת ועוד..

    רשימה חלקית של התחומים בהם אנו מומחים:

            בניית תוכנית עסקית לעסק דיגיטלי

            בניית אתרי אינטרנט וחנויות ווירטואליות

            שיווק ממומן בפייסבוק וגוגל

            SEO (שיווק אורגני בגוגל)

            בניית תוכנית שיווקית אורגנית בפייסבוק (לא ממומן)

    מעוניין בשירות ייעוץ עסקי?