תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    יתרונות תחזוקת בלוג בחנות וירטואלית

    בין אסטרטגיות אופטימיזציית מנועי החיפוש הרבות (SEO) בארסנל שלך, כתיבת בלוגים היא אחת הדרכים הקלות והחזקות ביותר לשפר את האתר לאחר הקמת חנות אינטרנטית,  בלוגים הפכו לפרקטיקה מקוונת כל כך נפוצה ופרודוקטיבית, שכיום נבנה ענף שלם סביבם.

    אם אתה עדיין מתלבט לגבי הכלי השיווקי החזק הזה, שקול את הנתונים הבאים:

    1. יותר מחמישים אחוז מהצרכנים המקוונים מבצעים רכישות על פי המלצות מבלוג. 
    2. רוב הצרכנים מרגישים יותר מחוברים לחברה או לעסק לאחר שקראו תוכן ייחודי באתר שלהם.
    3. מרבית הקונים קוראים בלוגים ברשת ורובם יקראו לפחות 3 קטעי תוכן לפני שהם יחליטו לרכוש באתר.

    בין אם אתה כותב את התוכן בעצמך או ששכרת כותב, כתיבת בלוגים חיונית לנראות המקוונת של האתר שלך ולצמיחת החברה שלך, להלן סיבות המרכזיות לכך שבלוגים חיוניים לעסק המסחר האלקטרוני שלך ישר לאחר פתיחת חנות וירטואלית :

    בלוגים משפרים את הדירוג שלך בתוצאות החיפוש של גוגל

    למעשה, מה שמשפר את הדירוג שלך בגוגל הוא העובדה שאתה מעשיר את האתר שלך באופן קבוע בתוכן עשיר ב- SEO, לאחר הכתיבה של העמודים הראשיים ודף השאלות הנפוצות שלך, הגיוני להעסיק את הקהל שלך על ידי מתן תובנות מקצועיות מועילות דרך בלוג.

    זה עוזר להמיר תנועה להמרות

    עכשיו שיש לך תנועה שמגיעה לאתר שלך דרך הבלוג שלך, יש לך הזדמנות להמיר תנועה זו להמרות.
    בדיוק כמו שכל פוסט בבלוג שאתה כותב הוא דף נוסף לאינדקס, כל פוסט הוא הזדמנות חדשה לייצר לידים חדשים, הדרך בה זה עובד היא ממש פשוטה- פשוט הוסף כפתור קריאה לפעולה לכל פוסט בבלוג.
    לעיתים קרובות קריאות הפעולה הללו מובילות לדברים כמו ספרים אלקטרוניים בחינם, סמינרים מקוונים, מבצעים מיוחדים או קופונים. בעצם, כל תוכן שעבורו מישהו יהיה מוכן לספק את המידע שלו.
    יחד עם ההצעה המיוחדת כמובן יהיה טופס שהגולש יתבקש למלא. 

    בלוגים מגדירים אותך כמומחה בתחום שלך

    הבלוגים העסקיים הטובים ביותר עונים על שאלות נפוצות של הלידים שלהם ושל הלקוחות שלהם.
    אם אתה יוצר באופן עקבי תוכן מועיל ללקוח היעד שלך, זה יעזור לבסס אותך כסמכות בעיניהם,  זהו כלי שימושי במיוחד עבור אנשי מכירות ושירות במיוחד לאחר הקמת אתר מכירות.

    אתה יכול לדמיין את ההשפעה של שליחת פוסט בבלוג חינוכי שכתבת כדי להסביר דברים עבור לקוח מבולבל? או כמה עסקאות נוספות יכול איש מכירות לסגור אם הלידים שלו יגלו תוכן בבלוג שנכתב על ידי איש המכירות שלהם?

    יצירת סמכות אולי נשמעת כמו משהו מעורפל – בטח לא קונקרטי כמו תנועה והמרות, אבל סמכות יכולה להוביל להשפעה די עוצמתית, אם אתה עדיין רוצה למדוד את ההשפעה של בלוג אתה יכול לשקול למדוד אותו באותה דרך בה אתה מודד את יצירת מכירות,  כי בסופו של יום זה מה שרבים מהפוסטים שלך בבלוג עושים. 

    בניית בלוג לחנות וירטאולית

    חשוב על ההזדמנויות להפעלת מכירות בבלוגים:

    אם לקוחות פוטנציאליים ימצאו תשובות לשאלות הנפוצות שלהם באמצעות פוסטים בבלוגים שנכתבו על ידי אנשים בחברה שלך, סביר להניח שהם יגיעו לתהליך המכירה כשהם בטוחים במה שיש לך להציע מכיוון שעזרת להם בעבר – עוד לפני שהם היו מעוניינים לרכוש ממך משהו.

    גולשים שקראו את הפוסטים בבלוג שלך בדרך כלל יכנסו לתהליך המכירה כשהם מכירים אותך ואת המותג שלך הרבה יותר טוב,  הידע וההיכרות מייצרים שיחת מכירה הרבה יותר פרודוקטיבית מאשר שיחה בין שני זרים.

    לעולם לא ייגמרו לך הנושאים לדבר עליהם בבלוג

    כמומחה בתחום שלך, לעולם לא תצטרך לדאוג לבוא עם רעיונות חדשים לבלוג שלך, תמיד יש חדשות לחלוק, רגעים ניתנים ללמידה והזדמנויות להדגיש את המוצרים שאתה מוכר או את השירותים שאתה מספק.

    בלוגים מעסיקים את הלקוחות שלך

    להלן מספר סיבות משכנעות מדוע קיום בלוג פעיל מועיל לעסקי מסחר אלקטרוני לאחר בניית אתרים :

    • בלוג יכול להעסיק ולעניין את הקהל שלך ולקדם נאמנות למותג. כאשר הקוראים קוראים על מוצרים חדשים דרך הבלוג שלך, סביר להניח שהם ילחצו למידע נוסף.
    • הקוראים עשויים לדפדף בדפים אחרים באתר שלך, במיוחד אם אתה מספק קישורים נכנסים.
    • בלוגים מושקעים גורמים לקוראים להרגיש שהם חלק מקהילה.
    • בלוגים מאפשרים לחברות לספר סיפורים שיכולים להמיר מבקרים ללקוחות.
    • אם פוסט בבלוג הופך לוויראלי, זה יכול להגדיל באופן קיצוני את ביקורי האתר שלך ואת מודעות המותג אצל אינספור קוראים.

    היכולת שלך למשוך לקוחות ולהעסיק אותם היא אחד מהנכסים העסקיים החשובים ביותר שלך במסחר אלקטרוני.
    לא משנה איזה סוג עסק של מסחר אלקטרוני אתה מפעיל, בלוגים אמורים להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיית השיווק שלך, אם אתה מנהל בלוג מעורר השראה, מעניק תובנה ומרתק, הוא יכול לעשות דרך ארוכה בהעצמת הנוכחות המקוונת שלך לצמיחת העסק שלך.

    אתה יכול להזמין בלוגרים אורחים

    הקשרים העסקיים שלך מעניקים לך אמינות בתחום, אז למה לא להשתמש בהם? הזמנת בלוגרים אורחים היא דרך נהדרת לקבל פרספקטיבות ייחודיות לנושאים העכשוויים המדוברים בעסק שלך, כמו גם הזדמנות להרוויח מתחום המומחיות של מישהו אחר.

    אם אתה מתכוון להזמין בלוגר אורח לתרום לדף האינטרנט שלך, נסה למצוא מישהו שהוא בעל סמכות בתחום שלך, בעולם המסחר האלקטרוני, משפיעים הם אנשים שהשפיעו משמעותית בתחום או שהחלו מגמה. משפיע יכול להיות גם מי שהגיע לרמת הצלחה חסרת תקדים, ובכך העלה את הרף לכולם.

    בימינו אנשים מוצפים בפרסום, במיוחד בגלל ההתפתחויות האחרונות בתחום הטכנולוגיה, לכן אין זה פלא שכמעט כל קונה שתשאל נותן אמון בהמלצות של חברים, משפחה או מומחים ומשפיעים.
    נסה ליצור קשר עם משפיע כדי להניע את מאמצי השיווק שלך,  זה יכול להשפיע מאוד על הצלחת הבלוג שלך על ידי אזכור או אישור של המותג שלך באמצעות מדיה חברתית.

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !