שיווק דיגיטלי באינטרנט

בין אם אתה רק מתחיל או אם אתה כבר מותג מבוסס, הפלטפורמה העוצמתית שלנו היא כל מה שאתה צריך כדי למכור אונליין בעזרת Shopify.

צ’אפי מזכיר לנו שקמפיינים של שיווק דיגיטלי כוללים אתרים של חברות טכנולוגיות אינטרנט, שיווק במנועי חיפוש, שיווק בדוא”ל וטכנולוגיות דיגיטליות כגון פרסום אינטראקטיבי. פורבס צופה כי המדיה החברתית B2B תהפוך לדברנית יותר, תוכן הווידאו יעודן לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק הדוא”ל יהפוך להתאים אישית יותר ויותר.

שיווק דיגיטלי פירושו שימוש בחומרה דיגיטלית כגון מחשבים אישיים

טלפונים ניידים וטלוויזיות דיגיטליות לשיווק מוצרים באמצעות אמצעי תקשורת מקוונים כגון אתרים, מנועי חיפוש, בלוגים והודעות מיידיות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמור על לקוחות קיימים. שיווק בדוא”ל, פרסום בתשלום לפי קליק, שיווק במדיה חברתית ובלוגים הם דוגמאות מצוינות לשיווק דיגיטלי, מכיוון שהם עוזרים לאנשים לבקר את העסק שלך ולגרום להם לקנות. בין אם העסק שלך הוא בין צרכן לצרכן (B2C) או B2C (תלוי בנקודת המחיר של המוצר שלך), מטרת מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך היא ככל הנראה למשוך אנשים דרך האתר שלך כך שיוכלו להפוך ללקוחות מבלי שיצטרכו לדבר לאיש מכירות.

שיווק דיגיטלי עוסק בשיווק טכנולוגי דיגיטלי המכונה גם שיווק באינטרנט

המתמקד בקמפיינים שיווקיים הדורשים חיבור אינטרנט חי כגון פרסום מוקפץ וקמפיינים מסוג PPC. שיווק מקוון כולל כיום פעילויות רבות שאינן אינטרנט, כגון מנועי חיפוש ופרסומות בתשלום באתרים. המאפיין העיקרי של שיווק מקוון הוא שהוא דורש חיבור אינטרנט חי כדי שדברים יעבדו, כך לדוגמה אתה עושה שיווק מקוון כלשהו אם אתה קמפיין PPC לעסק שלך.

הערוצים הנפוצים ביותר לשיווק במדיה חברתית כגון מודעות פייסבוק ואינסטגרם הם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שיווק תוכן, שיווק בדוא”ל ופיתוח אתרים. אתה יכול להשתמש בכל הערוצים הללו כדי ליצור פלטפורמת שיווק באינטרנט רחבה המסייעת ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות למצוא את העסק שלך.

כפי שאתה יכול לראות מהרשימה למעלה

ישנן דרכים רבות ושונות לקדם את העסק שלך באינטרנט. בעוד שחברות רבות שוכרות סוכנויות שינהלו את מאמצי השיווק הדיגיטליים שלהן או משלמות עבור צוות שיווק פנימי או תוכנת אוטומציה שיווקית שתענה על צרכי השיווק שלהן, קרא מאמר זה כדי לקבל השוואה מפורטת יותר של האפשרויות הללו. שיווק במדיה חברתית ופרסום חברתי בתשלום עושים עבודה מצוינת הן להעמיד את העסק שלך מול לקוחות פוטנציאליים שאפילו לא יודעים שאתה קיים. חיפוש בתשלום וקידום אתרים הם גם רעיון טוב להשלים אסטרטגיות שיווק דיגיטאליות אחרות, אך אם בוחרים תחילה ערוץ, פרסום חברתי בתשלום ושיווק במדיה חברתית הן אופציות מצוינות עבור B2B.

שיווק דיגיטלי

הוא מרכיב של שיווק המשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות מבוססות אינטרנט כגון מחשבים שולחניים, טלפונים ניידים ופלטפורמות מדיה דיגיטלית אחרות לקידום מוצר או שירות. כמשווק חשוב להשתמש בעולם הדיגיטלי ובנוכחות הפרסום המקוון כדי לבנות מותג, לספק חווית לקוח נהדרת ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים עם יותר אסטרטגיות דיגיטליות.

שיווק באינטרנט

הוא מונח רחב הכולל מגוון טקטיקות ואסטרטגיות שיווק, כולל תוכן, דוא”ל, חיפוש, מדיה בתשלום ועוד. הוא מתייחס גם לאסטרטגיות לשיווק מוצרים ושירותים באמצעים דיגיטליים אחרים. שיווק באינטרנט, המכונה גם שיווק מקוון, הוא תהליך של קידום חברה או מותג ומוצריו או שירותיו באינטרנט באמצעות כלים המסייעים בהנעת תנועה, לידים ומכירות.

שיווק בכלים שנועדו לאינטרנט

המכונה גם שיווק מקוון הוא קבוצת משנה של שיווק דיגיטלי הכוללת אסטרטגיות המאפשרות לך לשווק את עצמך באינטרנט. שיווק מקוון הוא פרקטיקה של שימוש בערוצים מבוססי אינטרנט להפצת מסרים אודות המותג, המוצרים או השירותים של החברה ללקוחות פוטנציאליים. עם ערוצים דיגיטליים כגון מנועי חיפוש, אתרים, מדיה חברתית, דוא”ל ואפליקציות לנייד, שיווק דיגיטלי הוא דרך לעסקים לתמוך בסחורות, שירותים ומותגים.

הערוצים המרכיבים את השיווק הדיגיטלי כוללים שיווק אתרים

פלטפורמות מדיה חברתית, מיקום באנרים, שיווק בדוא”ל, שיווק במובייל, קידום אתרים, קמפיינים של תשלום לקליק, אינטרנט, טלוויזיה, SMS, שלטי חוצות ויסודות דיגיטליים. שיווק דיגיטלי מכסה ערוצים שאינם אינטרנטיים המסופקים על ידי מדיה דיגיטלית כגון טלוויזיה, טלפונים ניידים, SMS (MMS), התקשרות חוזרות והחזקת רינגטונים ניידים. המרכיבים העיקריים של האינטרנט שאינם בשימוש במחלקת שיווק זו הם הודעות טקסט, הודעות דואר אלקטרוני, שיווק, פיתוח אתרים, סרטונים, ספרים אלקטרוניים, שלטי חוצות דיגיטליים וכו ‘

ישנם יתרונות ואתגרים רבים הטמון בשיווק מקוון

השימוש במדיה דיגיטלית כדי למשוך, לעסוק ולהפוך מבקרים וירטואליים ללקוחות. שלא כמו טכניקות שיווק מסורתיות בהן מועברים מסרים חד כיווניים לצרכנים באמצעות פרסום בדפוס, טלוויזיה ורדיו, אסטרטגיות שיווק דיגיטאלי מתמקדות בהגעה ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מספר ערוצים מקוונים. יתרון מרכזי בשימוש בערוצים מקוונים לשיווק עסק או מוצר הוא היכולת למדוד את ההשפעה של ערוץ מסוים על מבקרים שקונים בערוצים שונים ומתקיימים אינטראקציה עם האתר, דף הנחיתה או החוויה.

שיווק באינטרנט כולל מגוון דרכים ופלטפורמות לתקשורת מקוונת עם לקוחות כגון אתרים

דוא”ל, מדיה חברתית ופרסום מקוון. היכולות שלנו כוללות שיווק דיגיטלי בחלל כולל עיצוב אתרים, אירוח, SEO, מדיה חברתית, PPC, כתיבת תוכן, שיווק בדוא”ל ועוד.

בימינו ולסיכום

מונחים כגון שיווק דיגיטלי, שיווק מקוון ושיווק באינטרנט הם כה נפוצים עד שקשה יהיה להיזכר בהבדלים ביניהם. התוכן נהדר עבור שיווק באינטרנט ואסטרטגיות שיווק דיגיטאלי מכיוון שהוא מאפשר לך לבנות סמכות בתחום שלך, להפנות תנועה לדפים שלך ולהגדיל את המודעות למותג. שיווק במדיה חברתית הוא מונח לתהליכי שיווק דיגיטאליים ואסטרטגיות המתוכננים ומבוצעים על מנת להפנות מבקרים לאתרים ולמשוך את תשומת לב הקונים ברשת באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית שונות.

הגעת עד לפה ולא השארת פרטים?

Q&A

שאלות ותשובות בנושא שיווק דיגיטלי

לקוחות שואלים ואנחנו עונים! ברשימת השאלות מטה תוכל לקרוא את השאלות והתשובות הפופולריות שצוות EverAccess נשאל בהקשרי שיווק דיגיטלי באינטרנט, עשה שימוש מושכל – בהצלחה!

אז על מה דיברנו
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top