תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    צילום תמונות מוצר לחנו וירטואלית

    כשמדובר במכירות ברשת, מעטים הדברים החשובים כמו תמונות המוצר שלך,  הם מספרים את סיפור הצבעים, המרקם, הגודל והצורה של המוצרים שלך וכיצד ניתן ללבוש אותם או להשתמש בהם.
    הצגת המוצרים שלך בשימוש, עוזרת ללקוחות לדמיין את עצמם נהנים מהם, מה שגורם לכך שיש סבירות גבוהה יותר שהם יקנו אותם לכן הנושא חשוב כל כך להבטחת המכירות לאחר הקמת חנות אינטרנטית.
    לכן, כדאי לך להשקיע קצת זמן בתמונות שלך, אבל אתה לא צריך להיות צלם מקצועי כדי ליצור תמונות טובות לגלריה שלך, אתה אפילו לא צריך מצלמה מהודרת – רוב הסמארטפונים המודרניים יכולים לבצע את העבודה, להלן מספר טיפים שיעזרו לך לצלם תמונות מוצלחות ומהר לחנות וירטואלית

    השתמש בתאורה נכונה

    נתחיל עם תאורת הצילום עבור מוצרים- ללא תאורה מתאימה, לא המוצר שלך וגם לא הרקע שלו יופיעו כפי שהם במציאות.
    ישנן שתי אפשרויות לתאורת צילום מוצרים: תאורת סטודיו ותאורה טבעית, המוצר שאתה מצלם, מטרת הצילום והפלטפורמה עליה אתה מפרסם יעזרו לך להחליט באיזה סוג לבחור,

    •  תאורה טבעית- יכולה לעבוד טוב מאוד לצילומי מוצרים הכוללים פריטים אכילים, אנשים ובגדים. תמונות אלה יכולות לעבוד טוב בהקשרים של מדיה חברתית, כמו אינסטגרם, אם אתה מצלם בפנים, תרצה להציב את המוצר שלך מול חלון כך שתשיג את כל האור הטבעי שחודר דרכו.
      מצד שני, אם אתה מסוגל לצלם את המוצרים שלך בחוץ, עשה זאת, הזמנים הטובים ביותר לעשות זאת הם בשעות הבוקר המוקדמות ואחר הצהריים המאוחרות כאשר השמש בחוץ, אך אינה בוהקת מדי, עדיפים גם ימים מעט מעוננים אם אתה מצלם את מלאי הנעליים שלך בצהריים כשהשמש שוקעת, רוב הסיכויים שהתמונות לא ייצאו טובות בגלל הסנוור.
    • תאורת סטודיו -אם המוצר שלך משמש בעיקר לבית או כולל פרטים קטנים, עדיף תאורת צילום מלאכותית, למרבה המזל הכרת מספר יסודות ובניית מערך אולפן פשוט יכולה לעזור לך ליצור תאורה מיטבית למוצרים שלך.

    השתמש בחצובה

    חצובות אולי נשמעות כמו ציוד טכני מיותר, אך הן עושות את ההבדל העצום בבהירות ובאיכות של צילום המוצר שלך, והם לא בהכרח יקרות מדי או קשות לשימוש.
    חצובות הן בעצם עמדות המייצבות את המצלמה שלך ביד הרועדת שלך, שימוש בחצובה יעזור לצמצם את הטשטוש, וזה קריטי אם אתה רוצה שתצלומי המוצר שלך ייראו מקצועיים ואיכותיים.

    השתתף בשיעור עריכת תמונות בסיסי

    אמנם עריכה אמורה להיות מינימלית ברוב המקרים, אך עדיין מדובר במיומנות הכרחית עבור צילום תמונות המוצר שלך, ביצוע כמה עריכות קטנות – כיוונון סטורציית הצבע או אפילו להסתיר פגמים קטנים בתצלום המוצר שלכם יכולות לעשות את ההבדל האמיתי לקבלת המוצר המוגמר.
    הבעיה בעריכה היא שיש כל כך הרבה דברים שתוכל לעשות כך שכל הנושא יכול להיות קצת מבהיל אם אתה מנסה לעשות זאת בעצמך ללא כל הכשרה רשמית,  במיוחד אם אתה משתמש בכלי כמו פוטושופ, תרצה ללמוד קצת ידע בסיסי מהמקצוענים, כך שלא תרגיש מוצף לחלוטין כשאתה מנסה לערוך את צילומי המוצר שלך.
    אם אינך יכול להשקיע כסף בקורס עריכת תמונות, אל תדאג. פשוט פנה ל- YouTube. יש המון הדרכות בחינם שילמדו את היסודות של תוכנת העריכה שתבחרו.

    שים את המוצר שלך בהקשר

    חשוב שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יוכלו לדמיין את עצמם משתמשים במוצר שלך, אחרי הכל, אם מישהו רואה תמונות של המוצר שלך באופן מקוון ולא מצליח לדמיין את עצמו משתמש בו בקלות, מדוע שהוא יקנה אותו? בדרך כלל, לפני שמישהו עם הכנסה פנויה מוגבלת קונה משהו, הוא או היא צריכים להרגיש בטוחים שהמוצר ישפר בצורה מסוימת את חיי היומיום שלהם.
    קשה לדמיין את עצמך משתמש במוצרים מסוימים כאשר הם נמצאים מחוץ להקשר, לדוגמה מי שמחפש ספה כדי לרהט את הדירה החדשה שלו, כנראה לא יכול לראות את עצמו משתמש בספה שמפורסמת על רקע פשוט וריק.

    צילום מוצרים

    הצג את הפרטים

    אתה יכול לתאר מילולית את הפרטים הקטנים של המוצר שלך כמה שאתה רוצה, אבל אין שום ערובה לכך שזה באמת יעביר את המסר ללקוחות פוטנציאליים שלך.
    למרות שאנשים מסוימים יכולים פשוט לקרוא תיאור וליצור תמונות מדויקות בראש שלהם, רבים אחרים זקוקים לאמצעים חזותיים שיעזרו להם לקלוט מידע.
    כדי להבטיח שאפילו הלומדים החזותיים ביותר יקבלו מושג מלא על מה שיש למוצר שלך להציע, הקדש את הזמן לצלם תמונות כך שכל פרט חשוב ייראה,  ככה שלא ישאר הרבה לדמיון כך תצליח למכור הרבה יותר לאחר הקמת אתר מכירות

    הראה את המגוון הקיים במוצר שלך

    רבים מכם מוכרים כמה מוצרים באותה קטגוריית מוצרים, בין אם זה בצבעים או סגנונות שונים.
    זה חשוב מכיוון שללקוחות שלך יש טעמים אישיים וייחודיים. בקרב כל הצרכנים המחפשים את המוצר שלך, כנראה שלא הרבה מהם יהיו בעלי אותו טעם כזה מגיע למוצרים עם העדפות אישיות.
    ככאלה, במרדף אחר מטרתך להביא קליקים מצד צרכנים מעוניינים, כדאי לך להשוויץ במגוון המוצרים שלך. ככה, תמונת המוצר שלך פונה למגוון רחב יותר של טעמים אישיים.

    היה עקבי

    כל מה שאתה עושה לחנות שלך, בין אם זה שולח דוא”ל, כותב תוכן או צילום תמונה של מוצר, צריך להיות במטרה לבנות ולחזק את המותג שלך.
    הכוונה כאן שבהקשר של תמונות מוצר היא שאתה צריך לדעת את אופי המותג שלך. אנו מדברים על המראה והתחושה של החנות המקוונת שלך,  אתה יודע, או שאתה צריך לדעת, איך נראה המיתוג שלך.
    לכן, אם אתה חברת טיפוח לעור שמייצרת מוצרים טבעיים ומשתמשת בעיקר בצבעים פסטליים וניטרליים, תרצה להימנע מצילום על רקעים כהים או עם צבעים עזים.

    קח בחשבון כיצד כל תמונה תעבוד עם התמונות האחרות שצילמת ואת האווירה הכוללת של האתר שלך.

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !