תפריט ניווט מהיר
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    אילו מוצרים הכי רווחיים בחנות ווירטואלית

    חושב למכור ברשת? או אולי אתה כבר מוכר ברשת ומחפש להרחיב את מגוון המוצרים בחנות אינטרנטית באמצעות קו מוצרים חדש? כך או כך, מה כדאי למכור כדי להשיג את מירב המכירות ואת הרווחים האופטימליים?  צפו במדריך של EverAccess חברה לבניית אתרים.
    ברור שווירוס הקורונה והמהפכות שהוא גרם לכלכלה יגדירו את 2020, אבל זה לא אומר שהמסחר האלקטרוני ייפסק – ההפך הוא דווקא ממלא תפקיד חשוב יותר מתמיד.
    זה לא אומר בהכרח שאתה צריך להתחיל למכור נייר טואלט או נוזל לחיטוי ידיים במקום זאת, חשוב על מכירת מוצרים שיכולים להפוך את החיים בהסגר למעט יותר נוחים לאנשים.
    אתה יכול להיות מופתע מהמוצרים שהראו בחודשים האחרונים את הצמיחה הגדולה ביותר בביקוש.
    אנשים מחפשים דברים שהם יכולים לעשות בבית, כך שאם אתה רק מתחיל את דרכך במסחר האלקטרוני, ייתכן שתוכל למצוא מוצרים שיש להם ביקוש ללא מענה, ואם כבר יש לך חנות, יתכן שיש לך הזדמנות להציע מוצר חדש שהקהל שלך יכול להשתמש בו.

    אבל זה לא אומר שאתה צריך לשנות לחלוטין כל רעיון שהיה לך, או למצוא מוצר שיכול לקבל ספין.
    לאנשים עדיין יש את הצרכים היומיומיים שהיו להם לפני ההתרחקות החברתית, כלומר עדיין יש הזדמנויות למכור כל מיני מוצרים באתר מכירות.
    כמובן שעליך לעשות מחקר כלשהו כדי לוודא שיש ביקוש למוצר אותו אתה חושב למכור, אם אנשים לא מעוניינים בכך אתה מסתכן בלהשקיע בעסק שלא יצליח ולכן ברור שעליך לבדוק אילו מוצרים טרנדיים עליך למכור (אשר עשויים להפוך לרווח), אך ישנם גורמים אחרים שנכנסים לתמונה לכן, נבדוק מה הופך מוצר למוצר שכדאי להתחיל למכור ברשת. 

    המוצרים הכי נמכרים באונליין

    ישנם 3 מאפיינים למוצר נהדר:

    1.  רווחיות – כשאתה בוחר מוצר למכירה זו השאלה הראשונה שעליך לשאול: האם זה רווחי? חלק מהיזמים הראשונים חושבים שעליהם פשוט להתחיל למכור מוצרים שהם משתמשים ואוהבים, אך חשוב לקחת בחשבון בתהליך הבחירה דברים נוספים מאשר העדפות אישיות, אתה מנהל עסק ולא תחביב, אתה צריך למכור רק משהו אם זה רווחי עבורך.
      חשוב לבדוק את הרווחיות של המוצר והכוונה לא רק להפרש בין הסכום שאתה משלם לסכום שאתה מוכר, עליך לקחת בחשבון גם הוצאות אחרות שעלולות להגיע לסכומים לא מבוטלים במהירות, למשל התקציב עבור פרסום דיגיטלי, ואנחנו אפילו לא כוללים את ההוצאות האחרות הכרוכות בניהול חנות, כמו דמי אתר, אריזה, מיתוג וכל שיווק אחר שעליך לשלם עבורו.
    2. גודל / משקל- באופן אידיאלי, אתה אמור למכור מוצרים קלילים שאינם תופסים מקום רב.
      זה הופך את משלוח המוצרים שלך לחסכוני יותר, מה שמקל עליך להציע ללקוחות שלך משלוח חינם (שהוכח כמגדיל את ההמרות), אם המוצרים שלך אינם מגושמים מדי, הדבר גם מקל עליך להרחיב את הפעילות ולהתחיל למכור מעבר לים , מכירת מעבר לים עשויה להיראות מיותרת לחלוטין אם אתה רק מתחיל, אך אל תדחה אותה לחלוטין.
    3.  פופולריות- אחרון חביב, וודא שהמוצרים שאתה מוכר הם פופולריים ומבוקשים, איך אתה יודע אילו מוצרים מבוקשים? פשוט – קפוץ לדף הנמכר ביותר של אמזון או כל אתר אחר בינלאומי שמוכר מגוון רחב של מוצרים כעת, לאחר שתרכיב רשימת אפשרויות העומדות בכל הקריטריונים שלך (רווחיים, קלים, קטנים ומבוקשים), השלב הבא הוא להעביר אותם דרך גוגל.

    Google Trends, הוא כלי שמראה לך כמה אנשים חיפשו מוצר מסוים במהלך השנים האחרונות, וזה קל מאוד לשימוש, אתה רק צריך להזין את מונח החיפוש שלך ו- Google Trends תפיק דוח שמראה את האינטרס של הצרכנים שלך לאורך זמן, עם זאת, זכור שלציונים המתקבלים אין “משמעות כמותית ישירה”. לדברי גוגל, מדובר במספר יחסי המבוסס על נפח חיפוש ומגמות גיאוגרפיות. אך אז זה עדיין מקום טוב להתחיל בו ,בין אם ברצונך להשיק את החנות הראשונה שלך או להרחיב את האפשרויות בחנות שאתה כבר מנהל, המוצרים שלהלן יכולים לעזור לך לענות על צרכי הצרכנים ולהגדיל את העסק שלך או לתת לך השראה:

    תכשיטים מינימליסטיים

    אנשים רבים מעדיפים את הדברים היותר טובים בחיים, נראה כי מדובר בתכשיטים מינימליסטיים שראו את צמיחת המכירות החזקה ביותר בקרב קמעונאים בשנים האחרונות,בדיקה בגוגל מראה שיש הרבה חיפושים תכופים של צרכנים אחר סגנון תכשיטים צנוע יותר זה, למרות שהציפיות הם לקצב גידול עולה בשנים הקרובות, למעשה חלה ירידה כוללת במספר עסקי התכשיטים הזמינים, מכיוון שהביקוש למוצר קיים, אך התחרות אינה, חנות תכשיטים יכולה להיות מיזם משתלם עבור כל יזם חדש או קיים, כשמדובר בשיווק מוצרים טרנדים כמו שרשראות אלה, הפלטפורמות האידיאליות הן בדרך כלל אינסטגרם, ופייסבוק, דרך פשוטה להעלות את נוכחות חנות התכשיטים שלך היא ליצור סרטונים הכוללים את המוצרים שלך. סרטונים מקבלים משבצות גלויות יותר בדפי החיפוש והחיפוש של אינסטגרם, מה שבתורו ייצר חשיפה רבה יותר לפוסטים שלך.

    מוצרים לטיפוח העור

    אנשים היום הרבה יותר מודעים למגמות הבריאות והיופי בעולם  והיום הכל עוסק בטיפוח וטיפול.
    לכן, מוצרים לטיפול וטיפוח העור הם ענף מצוין להיכנס אליו. 

    המוצרים, פופולריים, קטנים ורווחים-

    בתוך תחום זה בולטים מוצרי הטיפוח הקוריאניים, הקוריאנים ידועים במשטרי טיפוח העור המורכבים שלהם שמביאים לעור ללא רבב והרבה מאוד מותגי טיפוח לעור הקוריאני הצליחו להפוך לפופולריים מעבר לים. מוצרי היופי שלהם נמצאים גם בארץ בעלייה מתמדת.

    מוצרי תינוקות

    מוצרי תינוקות תמיד נמצאים בביקוש, היום במיוחד אצל האימהות העובדות, הרבה יותר קל להשיג את כל מה שהתינוק זקוק לו דרך הזמנות באינטרנט.

    בין אם זה בגדים, צעצועים, בקבוקים או כל דבר אחר שהתינוק זקוק לו, מאוד קל למכור אותם לאחר הקמת חנות וירטואלית היום, המוצרים הם בגודל סביר, קלים, ורווחיים, כמו כן, מכיוון שיש להם ביקוש תמידי, לא תצטרכו לדאוג משינויים במגמות הקנייה של הצרכנים.

    צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !