מבצעים והנחות בחנות ווירטואלית

צור קשר ! - השאר את הפרטים שלך ומיד נתקשר

אי אפשר להתעלם מגודל ההזדמנות שמציעות חנויות מקוונות לעסקים מודרניים.
ככל שהעניין גדל והטכנולוגיה משתפרת, מחסום הכניסה לפתיחת חנות מקוונת לכל עסק כמעט ולא קיים. כמעט כל אחד יכול להפעיל אתר לאחר פתיחת חנות וירטואלית ולנסות את מזלו בקמעונאות המקוונת, אך השאלה היא כיצד תוכלו לגרום לחנות שלכם להפוך הצלחה.
אם כן, כיצד תוכלו להביא את המוצרים שלכם אל מול הקונים הפוטנציאליים ברגע המתאים ביותר בתהליך החלטת הרכישה שלהם? מה אתם עושים אחרת מרשימת המתחרים ההולכת וגדלה שלכם?
מרבית העסקים החדשים בתחום המסחר האלקטרוני מצליחים לראות את השלב הראשון בצמיחה באמצעות קומץ טקטיקות של קידום מכירות בחנות אינטרנטית,  עבור חלק זה המדיה החברתית, עבור אחרים זה שיווק במנועי חיפוש, ואחרים זה פרסום בתשלום, אבל ככל שהעסק שלך מתבגר והשפעת הטקטיקות האלה מתקבעת, אתה צריך לחשוב מחוץ לקופסה על מנת להמשיך את מסלול הצמיחה שלך.
מבצעים הם כמעט תמיד חלק מתמהיל המכירות והשיווק של הקמעונאי, ומסיבה טובה – הם יכולים להניע מכירות ולעזור לך לסיים את המלאי.
אבל הפעלת פרומואים אינה פשוטה כמו קיצוץ מחירים או הצבת שלט "מכירה חיסול" בחלון שלך.
כדי להפיק את המרב מהם, עליך לקחת בחשבון את סוג המבצעים המוצעים וכן כיצד לבצע אותם.

להלן כמה רעיונות פשוטים לקידום מסחר אלקטרוני שיעזרו לך להגדיל את המכירות:

תחרויות, הגרלות ומתנות

תחרויות לוכדות את תשומת ליבו של הקהל שלך באמצעות אלמנטים סקרנים ואינטראקטיביים כאחד, והופכות אותן לאחת מצורות השיווק המרתקות ביותר שתוכל למנף, בנוסף, הן הזדמנות נהדרת עבורך לקדם את המוצרים שלך בפני קבוצה רחבה יותר של אנשים – במיוחד אם תבחר מנצח על פי מספר האנשים שהוא מפנה לאתר שלך על ידי מתן קישור להפניה ולשיתוף זהו צעד אדיר להרחבת העסק לאחר הקמת אתר מכירות.

מכירות פלאש

מכירת פלאש היא תקופה קצרת זמן בה אתה מספק הצעה בעלת ערך רב כגון הנחה, חבילת מוצרים חדשה או משהו אחר שלא הוצע לקהל שלך לאחרונה.
האופי הקשור לקמפיינים אלו, בשילוב עם מלאי מוצרים מוגבל, מפתה את הלקוחות לקנות באופן מיידי במקום לחכות, זה מתרחש באינסטינקט האנושי שלנו לרכוש את המוצר באימפולסיביות למקרה שנפספס. מכירות פלאש בסחר אלקטרוני  לאחר בניית אתרים הן טקטיקה טובה במיוחד למכירת מלאי מחוץ לעונה או קווי מוצרים פחות נמכרים שפשוט תופסים מקום בשטח האחסון שלך.

דוגמיות חינם או מוצרים במחיר נמוך

אחד הדברים הקשים ביותר לעשות במסחר אלקטרוני הוא לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים כך שהם יסמכו על איכות המוצרים שלך, אתה יכול להתגבר על זה על ידי הצעת דוגמיות בחינם של המוצר שלך או מכירה של מוצר במחיר נמוך במיוחד שבו אתה לא מרוויח, כדי שהמוצרים האיכותיים שלך יגיעו לידיהם של אנשים רבים יותר.
טקטיקה זו נוטה לעבוד טוב יותר כאשר אנשים צפויים לרכוש כמות גדולה של אחד המוצרים שלך, או שהמוצר מתכלה ויש צורך להחליפו, או שיש לך שורה של מוצרים יוקרתיים המשלימים את המוצר שנתת כמעט בחינם.

הצעת עסקאות לרכישה גדולה יותר

רעיון זה לקידום מסחר אלקטרוני הוא הפייבוריט הישן של חנויות קמעונאיות, הן במסחר מקוון והן במצב לא מקוון, אבל רק בגלל שהוא ישן, זה לא אומר שהוא לא יעיל בכך שתציע ללקוחות עסקה אם הם רוכשים מוצרים מרובים – למשל קונים 2 ומקבלים 1 בחינם – אתה מגדיל את הסיכוי שהם אכן ירכשו על בסיס סוג של טריק פסיכולוגי בו הקונה מרגיש שהשיג עסקה טובה.
כמובן שאתה צריך רק להציע דילים אלה על מוצרים שיש להם יכולת להפוך את העסקה לרווחית עבורך.

מכירות בלעדיות או משלימות

מכירות משלימות הן דרך נהדרת עבור חנויות מסחר אלקטרוני להעלות את ערך ההזמנה הממוצע שלהן על ידי הצעת מוצרים מעניינים או משלימים ללקוחות שכבר מוכנים לקנות בזמן הרכישה.
המכירה המקוונת הנפוצה ביותר עבור חנויות מקוונות היא הצעת מוצרים משלימים, אשר ממוקמת אסטרטגית מוצר לצד המוצר שיש ללקוח בעגלת הקניות שלו שמשלים אותו או קשור אליו.
אלטרנטיבה למכירה המסורתית הזאת היא להציע מוצר בלעדי שזמין רק כשהקונה רוכש משהו ספציפי. העובדה שמשהו זמין רק ברכישת מוצר אחר הופכת אותו למעט נדיר ובלעדי, ומפתה יותר לקוחות לקחת את הפיתיון.

חשוב לזכור שלא משנה איזה סוג של טקטיקת מכירה בחרת, הטקטיקה היעילה ביותר תהיה עם התאמה אישית.

יצירת חבילות מוצרים רבי מכר- הצעת חבילות של מוצרים היא טקטיקת קידום מכירות ארוכת שנים ויעילה מאוד עבור חנויות וירטואליות כדי להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלהן.
העיקרון הכללי הוא שאתה לוקח מספר קטן של מוצרים, אורז אותם כ"קבוצה" ואז מציע אותם במחיר קולקטיבי שהוא זול יותר מאשר אם לקוח היה רוכש כל אחד מהם בנפרד.

למבצעי החבילה הטובים ביותר יש את המאפיינים הבאים:

  1. המוצרים משלימים.
  2. כל מוצר בנפרד הוא אטרקטיבי כרכישה עצמאית.
  3. החבילה כמובן זולה יותר מאשר רכישה של כל אחד מהמוצרים בנפרד.
  4. החבילה כוללת לפחות מוצר אחד שהמחיר שלו גבוה מספיק כך שתוכל להרוויח גם ממכירה במחיר מופחת.

"הזדמנות של כל בעל חנות וירטואלית למכור באינטרנט – חודש הרמדאן בדומה לחגים של דתות אחרות, חודש הרמדאן הקדוש מתרכז בלחגוג את החיים עם חברים, משפחה ואהובים. כמו בכל תקופה חגיגית, ישנו שינוי מורגש בהתנהגות הצרכנית של האוכלוסייה החוגגת, ממה שהם קונים, ועד איך ומתי הם קונים, השינוי הזה מכיל הזדמנות ענקית הן למותגים והן לקמעונאים"  להמשך קריאת המאמר לחץ כאן 

מבצעים והנחות בחנות וירטואלית

קופונים או הנחות לזמן מוגבל

דחיפות היא טקטיקה שיווקית פסיכולוגית עוצמתית עבור חנויות מסחר אלקטרוני מכיוון שהיא מאיצה את החלטת הרכישה של הלקוח ומקטינה את הסיכוי שהם יעזבו את האתר שלך מבלי לקנות.

דרך יעילה לעורר דחיפות היא על ידי הצעת קופונים או הנחות הזמינים רק לזמן מוגבל. אתה יכול להריץ את זה כקידום עצמאי למשך פרק זמן מוגדר, או לחילופין, אתה יכול להגדיר קופונים עם תאריך תוקף המועברים ללקוחות פוטנציאליים או ללקוחות קיימים בזמנים אסטרטגיים, זה יכול להיות כאשר הם נרשמים לרשימת הדוא"ל שלך, מבצעים את הרכישה הראשונה שלהם, או אם הם לא היו פעילים במשך פרק זמן מסוים ליצירת מבצעים בצורה נכונה צור איתנו קשר שיחת ייעוץ בחינם !

מתלבט? שיחת יעוץ בחינם!